Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نمایشگاه عکس و کارگاه پرسش و پاسخ ضوابط پوشش و روابط دانشجو در دانشگاه صنعتی مفتح همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به همت حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان نیز نمایشگاه عفاف وحجاب در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه از تاریخ  18تا 22 آذر ماه دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مروج فرهنگی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه آشنا کردن دانشجویان با مفاهیم حقیقی حجاب و همچنین بیان اینکه حجاب اسارت نیست بلکه جزء فطرت هر انسان است.

وی با بیان اینکه بیشتر مطالب را ما در تصویر به نمایش کشیده‌ایم، ابراز داشت: حجاب متعلق به اسلام و فقط کشور ایران نیست بلکه اقوام و ملل گذاشته نیز دارای پوشش بودند.

فاضلی خاطرنشان کرد: مشاوره رایگان برای پاسخ به سوالات دانشجویان نیز هماهنگ شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: فاضلی همدان دانشگاه نمایشگاه حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا عزیزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در جلسه ستاد کارگروه آراستگی و شئون رفتاری این دانشگاه از اقدام به‌موقع و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» پاسخ محکم و مقتدرانه به حمله ناجوانمردانه رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بود و صلابت و اقتدار مدافعان امنیت و عزت کشور عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه بخش‌های نظامی و دفاعی شایسته تحسین و تقدیر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی افزود: با وجود تحریم‌ها و جنگ تحمیلی کشورمان امروز می‌توانیم عملیاتی به گستردگی حمله به سرزمین‌های اشغالی را اجرا کنیم.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع عفاف و حجاب پرداخت و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر بر مسئله عفاف و حجاب و آغاز عملیات اجرایی این طرح توسط پرسنل خدوم نیروی انتظامی گفت: فضای جامعه نباید برای مؤمنان مسموم باشد و باید با کشف حجاب به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی با تدبیر و بطور جدی مقابله شود و جدای از موضوع فرهنگی در فضای حقوقی و قانونی هم به آن پرداخته شود؛ هرچند اولویت با کار فرهنگی است و سپس حقوقی.

وی افزود: یک اقلیت هنجارشکن با حمایت خارجی در جامعه علیه چارچوب‌های نظام ازجمله عفاف و حجاب تلاش و اقدام و فضای جامعه را به سوی بی‌دینی، الحاد و ضد انقلاب بودن پیش ببرند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: باید متدین‌ها را نسبت به مسائل روز اجتماعی حساس کنیم و در عرصه مجازی و غیرمجازی زمینه حضور مشارکت بیشتر این قشر از جامعه را برای تعمیق و ترویج آموزه‌های معنوی و اسلامی مهیا شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی با اشاره به آیه شریفه «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا و ...» ضمن قدردانی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی مناسب و درست و پاسخ به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم پدر صنایع موشکی ایران گفت: رضوان خداوند بر آن شهید عزیز باد که قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به این سطح رساند.

عزیزی در ادامه با اشاره به طرح عفاف و حجاب گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان