Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: قاتل شهید جرجندی نژاد توسط پلیس دستگیر شد

به گزارش رکنا، پس از شهادت این مامور پلیس در ماه گذشته، دستگیری عامل تیراندازی در رودبار جنوب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. قاتل بعد جنایتش سریعا شناسایی شد اما به دلیل تغییر متوالی محل اختفایش دستگیری این تبهکار با سختی ممکن شد.

در آخر این متهم در حالی که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشت به همراه سه تن از همدستانش در ایرانشهر توسط پلیس رودبار جنوب دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سجاد جرجندی 26 آبان سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان رودبار جنوب به درجه رفیع شهادت نائل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس قتل فجیع در پشت‌صحنه سریال معروف +عکس جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رسوایی بزرگ برای ملکه زیبایی امریکا + عکس 9 عضو یک خانواده ایرانی در دریای گناوه گم شدند 3 قمه کش در تاریکی شب مردی را در جنوب تهران کشتند طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قاتل اخبار حوادث قاتل پلیس عکس مامور پلیس دستگیر شد عکس مرد دستگیر شد دختر تهران جوان در خیابان مادر مردم ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش راهداران رودبار جنوب

داوود جهانگیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی اطلاعیه‌های سطح قرمز هواشناسی راهداران و ماشین آلات راهداری این شهرستان در رودبار جنوب و جازموریان مستقر و در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: ضمن رصد مداوم و گشت زنی سه گشت راهداری در سطح راه‌های حوزه استحفاظی دو شهرستان جازموریان و رودبار جنوب، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون در شهرستان رودبار، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در شهرستان جازموریان برای مواقع بحرانی مستقر شده اند.

وی از اقدامات این مجموعه در جهت حفظ راه‌ها و ابنیه فنی طی ماه‌های اخیر شامل اصلاح رادیه و برید ۴ دستگاه پل در محور‌های زهکلوت_دلگان و رودبار جنوب_کهنوج و لایه روبی ۸ دستگاه پل در محور رودبار_ایرانشهر خبر داد و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اقدامات بازگشایی مسیر آبرو یک دستگاه پل در محور رودبار_زهکلوت توسط عوامل راهداری این شهرستان انجام شده است.

شروع بارش ها از صبح امروز درجنوب کرمان بسیاری رودخانه های فصلی را طغیانی کرده است. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!