Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:43:45 GMT

دستگیری عوامل رستورانی با همبرگر ماری جوانا+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۱۹۶

دستگیری عوامل رستورانی با همبرگر ماری جوانا+عکس

رکنا: 3 کارمند رستوران به اتهام پخش مواد مخدر در غذای مشتریان دستگیر شدند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا،پلیس تگزاس سه کارمند رستوران را به اتهام پخش ماری جوانا در رستوران دستگیر کرد.

طبق گزارش پلیس، تانیشا دنسر 30 ساله، جاناتا رابرسون 35 ساله و جوزه مولینا 22 ساله، با گذاشتن قرص هایی داخل همبرگر که حاوی اکستازی یا ماری جوانا بوده قصد معتاد کردن مشتریان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت آن ها توسط پسری 4 ساله و خواهر 11 ساله اش به اداره پلیس لو داده شد.

خانواده قربانیان زمانی که متوجه حالت های غیرعادی فرزندانشان شدند با مراجعه به بیمارستان و آزمایشات پزشکی متوجه وجود مواد مخدر در بدن فرزندانشان شدند و با توجه به تحقیقات اولیه راز جنایت کارمندان رستوران فاش شد.

اکنون سه متهم بدون قرار وثیقه پس از مراجعه به دادگاه به زندان منتقل شدند و به زودی جلسه محاکمه شان به زودی برگزار خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس قتل فجیع در پشت‌صحنه سریال معروف +عکس جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! 6 سال زندان برای خانم جاسوس حرفه ای طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس رسوایی بزرگ برای ملکه زیبایی امریکا + عکس خودکشی یا قتل / نوه ها از پدر بزرگ قاتل حمایت کردند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: معتاد جنایت پلیس پزشکی مواد مخدر زندان اخبار حوادث مواد مخدر رستوران اتهام عکس دستگیر عکس مرد دستگیر شد دختر تهران جوان در خیابان مادر مردم ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

سیار پیش‌بهار گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب