Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هفدهمین سالگرد شهادت شهیدان «علیرضا شهبازی» و «محمد زمانی» در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت جستجوگران نور، شهیدان علیرضا شهبازی و محمد زمانی برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه با سخنرانی حاج اصحاب کریمی و روایتگری علی حسینی از ساعت ۱۵ در خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«علیرضا شهبازی» در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۰ در حالی که برای پیدا کردن پیکر‌های مطهر شهدا وارد گروه تفحص شده بود در ۲۶ آذرماه در قتلگاه فکه به شهدا پیوست. پیکر او در قطعه ۲۷ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است.

«محمد زمانی» در سال ۱۳۵۷ متولد شد، وی در سال ۱۳۷۸ به عضویت رسمی سپاه شهید بروجردی درآمد، سپس وارد گروه تفحص لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) شد، محمد در ۲۶ آذر ماه ۱۳۸۰ در قتلگاه فکه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در امامزاده عباس (ع) چهاردانگه اسلامشهر آرام گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مرحوم پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی روز پنجشنبه در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.   طبق برنام اعلام شده مراسم راسم ترحیم این مرحوم شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد نورِ میدان فاطمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود