Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@01:02:35 GMT

اعتراض سایپا به میزبانی داماش در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۲۷۹

به گزارش پارس نیوز، 

طبق قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی که دو روز قبل انجام گرفت، شاگردان علی دایی در دیدار ماقبل فینال باید به مصاف داماش گیلانیان دسته دومی بروند و به نظر می‌رسد مسیر همواری برای راهیابی به بازی پایانی مقابل این تیم داشته باشند ولی موضوع میزبانی این دیدار موجب اعتراض نارنجی پوشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حاتم در این باره عنوان کرد: مسؤولان سازمان لیگ در قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عنوان کردند به دلیل اینکه داماش گیلانیان در سه بازی این رقابت‌ها مهمان بوده، مقابل ما میزبان است ولی ما هم در دو دیدار مهمان بودیم و می‌توانستیم به‌عنوان میزبان انتخاب شویم.

او ادامه داد: با وجود اینکه در زمان قرعه‌کشی جام حذفی اعلام شد داماش بخاطر سه مهمانی قبلی در دیدار با ما میزبان است ولی ما هرچه گشتیم در آیین نامه مسابقات حذفی چنین چیزی ندیدیم و به همین دلیل به مسؤولان سازمان لیگ اعتراض داشتیم.

مدیر تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: اعتراض کتبی ما به موضوع میزبانی نیمه نهایی جام حذفی از طریق باشگاه سایپا به سازمان لیگ عنوان شده و مسؤولان نیز وعده دادندپیگیری خواهند کرد تا عدالت برقرار شود.

حاتم با بیان اینکه تمام تلاش ما کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است، ابراز کرد: ما نمی‌گوییم که باید میزبان بازی نیمه نهایی جام حذفی باشیم ولی می‌خواهیم برای برقراری عدالت و برابری شرایط، برای تعیین میزبانی بین ما و داماش گیلانیان قرعه‌کشی انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیمه نهایی جام حذفی علی دایی بازی سازمان لیگ نیمه نهایی جام حذفی آیین نامه فوتبال سایپا کسب عنوان قهرمانی جام حذفی سایپا علی دایی فوتبال نیمه نهایی جام حذفی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام

 

به گزارش پارس نیوز ، شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شد. متقاضیان ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی می‌توانند این محصول پرفروش را به قیمت کارخانه و با موعد ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو سال۱۴۰۳

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز است. این خودرو به قیمت کارخانه و ۹۰ روزه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قیمت خودرو به صورت قطعی است.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

 

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی متقاضی ثبت نام ایران خودرو قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است

متقاضی ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده است. همچنین در اطلاعیه  فروش فوری ایران خودرو دهه فجر آمده است؛ هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری