Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قشم گفت: تحلیل های تخصصی و بررسی نقاط قوت و ضعف مواکب به بهره‌مندی صحیح جامعه از خدمات این مجموعه‌های ارزشمند می انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قشم، «علیرضا نصری» پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان که به منظور هماهنگی همایش تجلیل از مواکب استان انجام شد، اظهار داشت: ترمیم ضعف‌ها و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر با ارائه نظرات کارشناسی و بحث‌های تخصصی ممکن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه ظرفیت معنوی نهفته در آئین‌های مذهبی به ویژه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی مورد توجه تمام صاحب نظران و ناظران بین المللی قرار گرفته است، تصریح کرد: باید از طریق برنامه‌ریزی جامع و منسجم، از این ظرفیت‌ها در راستای گسترش معارف اسلامی و معرفی اسلام ناب محمدی به جهانیان استفاده شود. 


نماینده عالی دولت در قشم شخصیت ایمانی خاندان عصمت و طهارت و برکات معنوی حاصل از توسل را مورد توجه انسان های دارای فطرت پاک و آزادمنش دانست و افزود: مسلمانان باید پیشگام بهره‌گیری از این ره‌آورد گرانبها باشند. 


گفتنی است، همایش تجلیل از خادمین مواکِب استان هرمزگان با هدف تقدیر از خدمات و زحمات شبانه‌روزی آنان در روز پنج‌شنبه 22 آذرماه 97 با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری به میزبانی جزیره قشم برگزار خواهد شد. 


حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، حجت الاسلام و المسلمین احمدی، عضو دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد اربعین کشور از جمله مسوولان کشوری حاضر در این همایش هستند.

 

بالغ بر800 نفر خادم از استان هرمزگان در قالب 23 موکب، در اربعین حسینی سالجاری پذیرای زائران اربعین حسینی در داخل و خارج از مرزهای کشور بوده‌اند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي بیرجند بندرعباس خراسان جنوبی استان بوشهر دفاع مقدس حسن روحانی هرمزگان مشهد فرماندار قشم دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم

علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان گفت: برای طرح توسعه غرب استان بایست با قدرت کار کنیم؛ با توجه به اینکه عملیات اکتشاف، استخراج، پالایش و انتقال نفت حرکت جدیدی در آن منطقه است متناسب با آن باید به مسائل مرتبط بپردازیم.

او می‌گوید: طرح توسعه غرب استان با توجه به صنایع تکمیلی بخش انرژی و توانمندی‌های حوزه کشاورزی و تجارت تدوین شود.

حسینی محراب ادامه داد: در شرق استان بیشتر به کشاورزی توجه شده است با توجه به مشکلات خشکسالی در سال‌های اخیر صنایع تبدیلی کشاورزی و کسب و کارهای خانگی شکل نگرفته و به نظر می‌رسد لازم است یک بازنگری در مطالعات توسعه ای شرق استان صورت گیرد تا سرمایه‌گذاری ها در این بخش به سمت و سوی درستی حرکت کند.

استاندار خوزستان گفت: در سفر رییس جمهور به ایذه که با استقبال مردمی فوق العاده همراه بود درخواست های مردمی در زمینه توسعه روستاها، راه‌ها، اشتغال، تسهیلات، شهرک‌های صنعتی و … داشتیم که لازم است پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

حسینی محراب با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه استان گفت: نگاهی که ما به دانشگاه داریم نگاه ویژه‌ای است و دانشگاه ها باید برای توسعه استان به میدان بیایند؛ اساتید و نخبگان دانشگاهی بازوی فکری ما هستند و در تدوین نقشه راه برای جهش تولید و توسعه استان نقش موثری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان