Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم شالکه و لوکوموتیو مسکو در آخرین بازی خود از گروه D به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-0 به پایان رسید. شالکه به عنوان تیم دوم از گروه صعود کرد و لوکوموتیو مسکو نیز در قعر جدول قرار گرفت.

طرفداری- دو تیم شالکه و لوکوموتیو مسکو در چارچوب هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که معدنچی ها با گل لحظات پایانی الساندرو شوپف، صعود لذت بخش تری به مرحله بعد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا- دور آخر مرحله گروهی

تاریخ: سه شنبه، 20 آذر 1397 | 11 دسامبر 2018

استادیوم: ولتینس آرنا

داور: آناستاسیوس سیدیروپولوس

گلزنان: الساندر شوپف (91) برای شالکه

ترکیب دو تیم

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید.

گزارش بازی

بازی تا بیست دقیقه ابتدایی در میانه و یک سوم ابتدای زمین هر تیم دنبال می شد. در دقیقه 23، کرنر کونوپلیانکا با ضربه سر نالدو همراه شد که به بیرون رفت. بازی تا دقیقه 40 در اختیار شالکه بود و این تیم بازی بهتری را به نمایش می گذاشت. در اواخر نیمه اول، ریبوس و دنیسوف فرصت داشتند تا دروازه شالکه را باز کنند که در انجام این کار ناموفق بودند. نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، در دقیقه 52، ضربه پای راست دیمیتری بارینوف از کنار دروازه شالکه به بیرون رفت. در ادامه لوکوموتیو مسکو بازی بهتری را به نمایش گذاشت. میرانچوک و کویرکیلیا فرصت های خوبی را از دست دادند. در دقیقه 61، ضربه پای چپ کونوپلیانکا از شالکه، در اختیار گیلرمه قرار گرفت. شوت سوات سردار نیز راه به جایی نداشت تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود. در دقیقه 85، شوت فئودور اسمولوف از بالای دروازه فارمن به بیرون رفت. شالکه در دقیقه 91 و توسط الساندرو شوپف به گل رسید تا با یک پیروزی خانگی، صعود خود را شیرین تر کند. در ادامه نیز موقعیت خاصی رخ نداد تا شالکه در این دیدار پیروز شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: می توانستیم با همان سه گل به پیروزی برسیم اما اشتباهات ما در دقایق پایانی باعث شد دو بار دروازه مان باز شود.

وی ادامه داد: نباید غفلت می کردیم البته حریف در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه ما آورده بود ولی ما نباید به راحتی اجازه گلزنی به آنها می دادیم، خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

چشمی در ادامه گفت: همه بازی هایی که برای استقلال مانده سخت است باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور و دیگر حریفان مان برویم تا بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

وی در پایان با تشکر از هواداران استقلال گفت: از طرفداران استقلال تشکر ویژه دارم، فکر نمی کردم ورزشگاه اینقدر تماشاگر داشته باشد حمایت آنها باعث برد ما شد و آرزو می کنم در چند هفته مانده ما را تنها نگذاشته و با حمایت خودشان ضامن موفقیت مان در دیدارهای بعدی باشند.

کد خبر 6082828

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • برد شیرین تر از عسل برای نساجی در وطنی
  • لحظات پایانی استقلال - شمس آذر و مشت های گره کرده نکونام به سمت نیمکت شمس آذر / فیلم
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم