Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:05:09 GMT

مرگ هولناک مادر و دختر دزفولی ویلا باغ

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۳۹۹

حوادث رکنا: یک مادر و دختر دزفولی روز سه شنبه در آتش سوزی یک ویلا باغ در جاده شمس آباد این شهرستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول روز سه شنبه گفت: نیروهای اطفای حریق این سازمان ساعت 11 و پنج دقیقه امروز پس از دریافت گزارشی مبنی بر آتش سوزی در کوی سبز واقع در جاده شمس آباد دزفول به محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسین معظم فر افزود: بخشی از ساختمان مسکونی واقع در این ویلا باغ دچار آتش سوزی شده بود که موجب مرگ دلخراش مادر و دختر 85 و 72 ساله شد.

وی اظهار داشت: آتش نشانان پس از استقرار در محل به سرعت اقدام به مهار آتش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: علت آتش سوزی پس از کارشناسی دقیق از این طریق اعلام خواهد شد.

در سال های اخیر بیشتر باغ های مرکبات دزفول به ویلاباغ تفریحی تبدیل شده اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس قتل فجیع در پشت‌صحنه سریال معروف +عکس جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس 6 سال زندان برای خانم جاسوس حرفه ای شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی جاده شهرستان مادر و دختر ویلا عکس مرد دستگیر شد دختر تهران جوان در خیابان مادر ساعت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!