Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:18:27 GMT

امتیاز‌های ماکرون برای فرونشاندن اعتراضات فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۴۰۹

امتیاز‌های ماکرون برای فرونشاندن اعتراضات فرانسه

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رویترز، روسای بانک‌های فرانسوی در جلسه روز سه شنبه با ماکرون پذیرفتند تا دریافت کارمزد بانکی از خانوار‌های این کشور را در سال ۲۰۱۹ میلادی متوقف کنند.

ماکرون مدیران بانکی را فراخوانده بود تا با همفکری آن‌ها راهکار‌هایی برای کاهش هزینه‌های زندگی مردم عادی یافته و اعتراضات سراسری چند هفته گذشته در فرانسه را پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام دفتر ریاست جمهوری، توقف دریافت کارمزد بانکی و تعیین سقف معین برای هزینه‌های بانکی جهت جبران اضافه برداشت حساب مشتریان کم درآمد، مجموعا مبلغی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون یورو به قدرت خرید مشتریان بانک‌ها خواهد افزود.

ماکرون روز دوشنبه در نطقی تلویزیونی وعده داد تا حقوق کم در آمدترین کارگر‌ها را افزایش داده، مالیات حقوق بازنشستگان را کاهش داده، و اقدامات دیگری را انجام دهد تا معترضان را راضی کرده و به تظاهرات خیابانی در پاریس و دیگر شهر‌ها پایان دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماکرون فرانسه اعتراضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

فستیوال کایت در سواحل شمالی فرانسه/ رویترز اردوگاه تحصن دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز تظاهرات معلمان بولیویایی علیه تغییر قانون بازنشستگی/ رویترز باران سیل آسا در شهر صنعا یمن/ رویترز آغاز گرما/ پرش کودکان بنگلادشی به درون کانال آبی در شهر داکا/ رویترز پناه گرفتن شهروندان اوکراینی در ایستگاه مترو شهر کی یف از بیم حملات روسیه/ رویترز گسترش اعتراضات ضداسراییلی در درون دانشگاه های آمریکا/ رویترز کاشت بذر در یک زمین کشاورزی در چین/ زوما کشاورزان بنگلادشی در حال حمل محصول انبه به بازار/ زوما مصاحبه نخست وزیر انگلیس با اصحاب رسانه در هواپیما و هنگام عزیمت به ورشو لهستان/ خبرگزاری فرانسه فرود محموله های غذایی به شمال نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی