Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛قلاسی مود مدیر عامل سازمان فرهنگی، رفاهی و اجتماعی شهرداری بیرجند در بازدید رفاهی مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کشور از خانه محله شعبانیه با اشاره به راه اندازی این مرکز از سال ۹۵ در بیرجند گفت : برگزاری کلاس های هنری و کارگاه های مشاوره برای فرزندان طلاق و والدین آنها از جمله برنامه های این خانه محله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از برگزاری این کلاس ها استقبال خوبی شده است .

قلاسی مود گفت:آموزش فنی و حرفه ای ، صنایع دستی ، مشاغل خانگی و غیره از جمله فعالیت های ما است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، رفاهی و اجتماعی شهرداری بیرجند افزود : اعتیاد ، کنترل خشم ، جلوگیری از کودک آزاری و غیره در دستور کار ما قرار دارد.

وی گفت:مشاوره پیشگیری از اعتیاد را با همکاری نیروی انتظامی انجام می دهیم و مرکز مهر خانواده داریم که فرزندان طلاق در این مکان والدین خود را ملاقات می کنند.

قلاسی مود افزود: این خانه محله استقبال خوبی از سمت شهروندان داشته است و هر روز کلاس های متعددی از جمله کلاس های آموزشی داریم و انجام مسابقاتی چون نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک و غیره انجام می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، رفاهی و اجتماعی شهرداری بیرجند گفت: تلاش داریم که در این مرکز خانم های سرپرست خانوار در بحث مشاغل خانگی به خودکفایی برسند.

وی افزود:دوره های برگزاری کلاس ها متفاوت است و این دوره ها از 15 نفر تا 35 نفر تشکیل می شود.

قلاسی مود اظهار کرد:برای فروش و عرضه تولیدات این خانه محله در حال راه اندازی چند مرکز هستیم از جمله چهارشنبه بازار که در ابتدای مهرشهر در حال راه اندازی است و در حاشیه بلوار پیامبر اعظم و در پارک جنگلی.

عادل مقدم عضو نهاد توسعه محله 17 شهریور بیرجند گفت : در سال 92 برای راه اندازی کارگاه خود اشتغالی در زمینی واقع در ۱۷ شهریور جلساتی را در مسجد برگزار کردیم.

وی افزود : اتاق گلدوزی ، حوله بافی ، خیاطی ، چرم ، دکوپاژ ،نهضت سواد آموزی و غیره از جمله کلاس های موجود در این کارگاه است.

عادل مقدم همچنین از برگزاری کلاس هایی برای اولیای اتباع خارجی از ساعت 17 تا 20 خبر داد.

عضو نهاد توسعه محله 17 شهریور بیرجند اظهار کرد:پزشکانی هستند که برای ویزیت افراد نیازمند به این کارگاه مراجعه می کنند و به لطف این کار بیماری های بسیاری از افراد برطرف شده است.

وی بیان کرد:هرماه به هر مناسبتی ویژه نامه ای منتشر می شود.

عادل مقدم گفت : امیدواریم قبرستان ناصح به محلی برای کار و فعالیت افراد و انجام امور فرهنگی تبدیل شود.

بیرقی عضو نهاد بازار فرهنگی-شهری بیرجند نیز افزود : روی توانمند سازی اقتصادی تلاش می کنیم و در اوقات فراغت کلاس های هنرهای دستی را فعال کردیم و تیم های رقابتی ایجاد کردیم.

وی افزود : دو نمایشگاه برای عرضه کارهای این کارگاه ها برگزار شد که یک نمایشگاه در بیرجند و یکی در تهران دایر شد.

بیرقی گفت : فروش آنلاین نیز یکی از روش ها برای عرضه فعالیت افراد است.

عضو نهاد بازار فرهنگی _ شهری بیرجند افزود:در تلاش هستیم تا افراد شاغل در این کارگاه را بیمه کنیم.

انتهای پیام/غ

توانمند سازی اقتصادی کمکی برای مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد