Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@01:30:43 GMT

هنرمندانی که در جوانی همسرشان را از دست دادند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۵۸۷

هنرمندانی که در جوانی همسرشان را از دست دادند +عکس

هنرمندانی که در جوانی همسرشان را از دست دادند +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: هنرمندان درگذشت همسران زیبا بروفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات فرماندار کاشان ویژه قانون جوانی جمعیت+فیلم

فرماندار کاشان توضیحاتی را در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت در کاشان ویژه تخصیص زمین به خانوارهای دارای شرایط ارائه کرد. - اخبار استانها -

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت 30 نفر از خانوارهای دارای پنج و شش فرزند در شهرهای اقماری برای زمین رایگان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: برای این افراد زمین مورد نیاز تامین و فرآیند قرعه‌کشی برای واگذاری انجام می‌شود و برای 30 نفر در شهر کاشان ویژه خانوارهای دارای پنج الی شش فرزند زمین لازم تامین و قرعه‌کشی برای واگذاری انجام می‌شود در حالی که در شهرهای اقماری قانون جوانی جمعیت کاملا اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان کاشان ابراز داشت: در مورد افراد باقی‌مانده اقدامات لازم صورت گرفته و بخشی از اراضی مورد نیاز به محدوده شهری الحاق شده است و در تلاش هستیم مابقی نیز انجام شود تا تعهد برای خانوارهای داری سه فرزند و بیشتر در سال جاری اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه‌های مرتبط نظیر راه و شهرسازی اقدامات خوبی را انجام دادند، گفت: در تلاش هستیم تا امور مربوط به قانون جوانی جمعیت به ویژه اختصاص زمین به خانوارهای دارای حداقل سه فرزند به سرعت انجام شود.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ متقاضی منتظر قرارداد واگذاری زمین در قم
  • توضیحات فرماندار کاشان درباره اجرای قانونی جوانی جمعیت
  • توضیحات فرماندار کاشان ویژه قانون جوانی جمعیت+فیلم
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم)
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود