Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دریادار امیر رستگاری، افزود: در دوران دفاع مقدس با مهندسی معکوس روی تجهیزات خارجی عین آن محصولات را خودمان تولید می کردیم، ولی امروز به مدد نخبگان و دانشمندان ایرانی، وزارت دفاع دارای ذخیره غنی برای طراحی و تولید انواع محصولات دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز افتخار نیروهای مسلح این است که در کشور هیچ تولید غیر بومی دفاعی نداریم، اظهار داشت: سازمان های صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نماد عینی اقتصاد مقاومتی هستند.

دریادار رستگاری ادامه داد: امروز همه دکترین ها، سیاست گذاری ها و هدف گذاری ها مبتنی بر تولید ملی و توانمندی درونی در حوزه تجهیزات دفاعی است.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در سایه تلاش های انجام شده، تولید محصولات بومی، توان دفاعی کشورمان افزایش یافته است و در آینده از لحاظ کمیت و کیفیت تولیدات گام های موثری برخواهیم داشت.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه ابعاد نظامی وابسته به خارج بودیم ولی امروز به همت متخصصان داخلی در این عرصه به کشوری قدرتمند تبدیل شده ایم.

رئیس سازمان صنایع دریایی اضافه کرد: در تولید انواع ناوشکن ها و قایق های پرنده و رادار گریز به خودکفایی رسیده ایم.

دریادار رستگاری با اشاره به اینکه به دنبال نوآوری در تولید تجهیزات دفاعی هستیم، گفت: امروز وزارت دفاع به دنبال نوآوری در تولید و استفاده از توان صنعتی و علمی کشور است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع وارد قزاقستان شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.

به گزارش ایسنا، سخنرانی و دیدار با وزرای دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر دوروزه است.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتمادسازی بیشتر به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • رستگاری به افق فلسطین
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته