Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با مروری بر گذشت بیش از شش ماه از وعده های اروپایی ها درخصوص برقراری کانال مالی برای رابطه تجاری با ایران به بحث پیرامون عملی نشدن وعده های اروپایی ها در این زمینه خواهد پرداخت.

احتمال میزبانی این کانال توسط آلمان یا فرانسه، خروج شرکت های اروپایی از ایران به دنبال خروج آمریکا از برجام علی رغم اعلام پایبندی سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا مبنی بر پایبندی به برجام و ادامه تحریم های نفتی، بیمه و فلزات برخلاف تعهدات برجام از دیگر محورهای مورد بررسی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایران امروز» همچنین ضمن واکاوی اقدام اروپا برای نمایش استقلال خود در تصمیم گیری در مقابل واقعیت های موجود و عدم توانایی اروپا در حمایت از شرکت های خود در برابر تحریم های آمریکا مروری بر تعهدات عملی شده ایران در این زمینه خواهد داشت.

این برنامه میزبان کارشناسانی همچون رحیم بنامولایی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، حیدر توکلی رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی آیسودا، نصرت ا... تاجیک دیپلمات سابق ایران، محسن عامری تحلیلگر امور بین الملل و کیومرث یزدان پناه تحلیلگر سیاسی خواهد بود.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی یوسف پور انوری، ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 21 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا استقلال ایران پرس تی وی فلزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست