Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ این جلسه با حضور علیرضا صادقی بخشدار، احمد عباسی دهیار روستای چالطرخان،  تعدادی از کارشناسان و مسئولان بخشداری  و اعضای شورای اسلامی روستای چالطرخان و جمعی از اهالی و ساکنین در مسجد صاحب الزمان روستای چالطرخان برگزار شد.

از مهمترین مباحث مطرح شده توسط  اهالی روستا می توان به مشکلات موجود در بحث تأمین آب روستا؛ وضعیت قنوات و حفر چاه های غیرمجاز؛ کمبود فضای ساخت و توسعه روستا؛ اشتغال و بیکاری جوانان روستا؛ کمبود امکانات رفاهی و مراکز خرید محلی و وجود خطر بالای مهاجرت از روستا به شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه مقرر شد دفتری برای پیگیری مشکلات و مباحث مطرح شده توسط مردم تشکیل و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مورد در جلسه بعدی میز خدمت روستای چالطرخان توسط بخشدار قلعه نو به مردم و اهالی ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال بیکاری شورای اسلامی مشکلات مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب مهاباد و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴۱ روستایی گلینان از محل پروژه‎های محرومیت زدایی مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و وصول نتیجه شوند.

دیگر خبرها

  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین