Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@13:17:11 GMT

خرید اره دیسکی چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۲۶

خرید اره دیسکی چقدر هزینه دارد؟

دستگاه‌های اره گرد دستی از جمله ماشین آلات قابل حمل برای برشکاری انواع چوب هستند. این دستگاه های برش در اندازه ها و قدرت های مختلفی در بازار عرضه می شوند و از نظر منبع تامین قدرت در سه مدل شارژی، برقی و پنوماتیکی تقسیم بندی می شوند. 

قیمت انواع اره دیسکی در بازار به شرح زیر است: 

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۹۴هزار ظرفیت شغلی در سامانه جستجوی شغل

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وزارت کار درباره آخرین وضعیت سامانه جستجوی شغل گفت: طبق آخرین آمار تقریبا بالغ بر ۳۰۵هزار کارجو وارد سامانه شدند و ثبت‌نام کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم،سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار راه اندازی شد و در دی ماه 1400 مورد بهره برداری قرار گرفت.سامانه جست و جوی شغل که با هدف اتباط بین کارجویان و کارفرمایان، کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و ایجاد پویایی در بازار کار آغاز به کار کرد.

 این سامانه فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش بروکراسی اداری، هزینه های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را فراهم نماید.

امید ملک,مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وزارت کار در آخرین اظهارات خود بیان کرده است:طبق آخرین آمار تقریبا بالغ بر 305هزار کارجو وارد سامانه شدند و ثبت‌نام کردند.این سامانه با شفافیتی که در اطلاعات بازار کار ایجاد می‌کند، می‌تواند هزینه جستجوی شغل را برای کارفرما و کارجو کاهش دهد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر این سامانه چون به واسطه حاکمیتی بودن به بانک‌های اطلاعاتی متصل است سوابق شغلی، تحصیلی و مهارتی کارجو را راستی آزمایی می‌کند و کارفرما نیرویی انتخاب می‌کند که گفته‌هایش با رزومه او همخوانی دارد.

ملک افزود: تقریبا 294هزار ظرفیت شغلی در این سامانه ایجاد و 100هزار معرفی‌نامه برای کارجویان از طریق دفاتر کاریابی برای کارفرمایان صادر شده است. حدود 32هزار نفر نیز از این طریق وارد بازار کار شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تراکنش برای خرید نان انجام می‌شود
  • ایجاد ۲۹۴هزار ظرفیت شغلی در سامانه جستجوی شغل
  • (عکس) جایگزین سراتو به بازار آمد!
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • چگونه سرمایه داری به تهدیدی برای دموکراسی تبدیل شد؟
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)