Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:48:46 GMT

نجات پسر بچه از میان گل و لای+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۲۸

نجات پسر بچه از میان گل و لای+عکس

حوادث رکنا: آتش‌نشانان سامرست انگلیس موفق شدند یک پسر بچه را که مدت 40 دقیقه میان گل‌ولای گیر کرده بود نجات دهند.

به‌گزارش میرر، پسربچه 7 ساله در حال بازی میان گل و لای به دام افتاده ومادرش نیز برای کمک به وی از آتش‌نشانان درخواست کمک کرده است. «سوزی» مادر این بچه به آتش‌نشانان گفت که به همراه پسرش در حال قدم زدن در ساحل «برین» بوده است که پسرش در میان گل‌و‌لای ماسه‌ای که براثرجزر و مد به وجود آمده بود گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس قتل فجیع در پشت‌صحنه سریال معروف +عکس جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم اقدام عجیب دختر خیابان انقلاب در کانادا / او بدکاری کرد + جزییات این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس 9 عضو یک خانواده ایرانی در دریای گناوه گم شدند طلافروشی های مشهد از این مردان وحشت داشتند 6 سال زندان برای خانم جاسوس حرفه ای له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث نجات گل عکس گل و لای پسر بچه عکس مرد دستگیر شد دختر تهران جوان در خیابان مادر ساعت تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش‌های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ۲۳ واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت