Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@15:33:11 GMT

تهدید "شدیداللحن" نتانیاهو علیه حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۷۲

تهدید 'شدیداللحن' نتانیاهو علیه حزب‌الله

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد؛ اگر حزب‌الله به اسرائیل حمله کند این رژیم ضربه‌ای "غیر قابل تصور" را به حزب‌الله لبنان وارد می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه پخش اسرائیلی "کان" امروز سه‌شنبه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو تهدید کرده است که در صورت حمله حزب‌الله به اسرائیل یا مانع‌تراشی در عملیات شناسایی تونل‌ها در مرز با لبنان، ضربه‌ای را به حزب‌الله وارد می‌کند که امکان تصور آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه عبری زبان کان در پایگاه اینترنتی خود نوشت که نتانیاهو تهدید شدیداللحنی را علیه حزب‌الله لبنان در صورت حمله به اسرائیل مطرح کرده و گفته است: "اگر حزب‌الله اشتباه فاحشی را مرتکب شود و تصمیم بگیرد که به ما آزار برساند در معرض بمبارانی قرار خواهد گرفت که هیچ‌کس تصور آن را نمی‌کند".

نتانیاهو این هشدارها را طی بازدید از جبهه شمالی اراضی اشغالی مطرح کرد. وی برای بازدید از عملیات نیروهای نظامی اسرائیل در مرز با لبنان به این منطقه رفته بود

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی با شدت تمام ادامه دارد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز رامیا با موشک و توپخانه زیر آتش گرفتند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۵۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب پادگان برانیت با موشک هدف قرار دادند.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در برانیت هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • خسارات صهیونیست‌ها از حمله ایران فراتر از تصور بود
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل