Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@12:27:57 GMT

پشت صحنه فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۹۳

پشت صحنه فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده /Jurassic World: Fallen Kingdom» به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا محصول سال 2018 و دنباله‌ای بر فیلم‌های دنیای ژوراسیک و پارک ژوراسیک است و پنجمین قسمت از این سری فیلم‌ها محسوب می‌شود که سال 2018 به نمایش عمومی درآمد. جزیره ای که دایناسورها در آن قرار دارند یک آتشفشان فعال شده‌است، فعالان محیط زیست از کنگره آمریکا می خواهند تا جان دایناسورها را نجات دهد، اما کنگره قبول نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنجامین لاکوودکه به همراه جان هموند بنیان گذار این روش تحقیقی بوده‌است از کلیر دیرنینگ می‌خواهد تا به جزیره برود و به نجات جان دایناسورها کمک کند.کلیر با اوون گریدی دیدار می‌کند و از او می‌خواهد تا به جزیره برگردند، اوون با اکراه این درخواست را می پذیرد و این آغاز یک ماجرا است... . کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، بی‌دی ونگ، توبی جونز، ریف اسپال، جاستیک اسمیت، دنیلا پیندا، تد لواین، جرالدین چاپلین و جیمز کرامول در این فیلم سینمایی مقابل دوربین اسکار فائورا بازی کردند. مایکل جاکینو موسیقی متن این فیلم را ساخته است. پشت صحنه ساخت این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پشت صحنه جلوه های ویژه سینما ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • ۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی