Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@05:29:30 GMT

خانواده شهدا مظهر افتخار نظام و ملت هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۸۹۸

خانواده شهدا مظهر افتخار نظام و ملت هستند

حجت الاسلام محمد نجف پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در صف مجاهدت شهدا در صف اول و خانواده آن ها پشت سر شهدا هستند.

وی ادامه داد: اگر صبر و استقامت مادران و پدران شهدا نبود این دلیر مردان نمی توانستند با خیالی آسوده به میدان نبرد پا بگذارند.

حجت الاسلام محمد نجف پور اظهار داشت: وقتی تاریخ صدر اسلام را مرور می کنیم و صبوری خانواده شهدا در آن می بینیم نمود عینی این صبوری را در دیدار با خانواده شهدا درک می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهید صمد اسدزاده در تاریخ 1373/11/20 در منطقه سلماس(جهنم دره سی) در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه ولایت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مداحان و منبری‌ها از تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملات موشکی و پهبادی به سمت اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی داشت. مداحان و منبری‌های کشور از همان ابتدا در حمایت از این اقدام، در فضای مجازی با هشتگ «تنبیه متجاوز» یا «انتقام سخت» واکنش نشان دادند.

ابوذر روحی در فضای مجازی با هشتگ‌های الیوم، یوم الانتقام که برگرفته از نماهنگ اخیر خود درباره غزه است نوشت: «ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمی» مسعود پیرایش هم با هشتگ «‎تنبیه متجاوز» نوشت: «‏وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لٰکِنَّ اَللّٰهَ رَمیٰ».

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق با اشاره به شعری از حافظ نوشت: «واکنش ‎حافظ شیرازی به حملات دیشب ایران به ‌رژیم کودک کش: شاه منصور واقف است که ماروی همت به هر کجا که نهیم / ‏دشمنان را ز خون کفن سازیم دوستان را قبای فتح دهیم / ‏ رنگ تزویر پیش ما نبود / ‏شیر سرخیم و افعی سی‬هیم.

میثم مطیعی در فضای مجازی نوشت: «‏یا عسکر فاطمة…فی یدک الخاتمة؛ ای لشکر فاطمه، پایان کار به دست توست»

محمد حسین پویانفر هم با انتشار تصویری از احمد متوسلیان نوشت: «باشد که ما شبانگاهان بر سرشان بریزیم؛ هم‌چون عقابانِ تیزپروازیِ که شب و روز برایشان معنا ندارد و باشد آنجایی بهم برسیم که با گرفتن هزاران اسیر از صهیونیست‌ها، به جهانیان ثابت کنیم که ما به اتکا به سلاحِ ایمانِ‌مان می‌جنگیم … او همچنین با هشتگ «‎تنبیه متجاوز» در واکنش دیگری با انتشار تصاویری از سرداران شهید سپاه نوشت: «جای‌تان سبز که با خونِ خود امضا کردید. پایِ آن نامه که مَنشورِ وفاداری بود…

سیدامیر حسینی هم در دقایق نخست این حمله نوشت: «آسمون چقدر قشنگه امشب».

ابوذر بیوکافی هم نوشت: «أللّهُمَّ انصُرِ الإسلَامَ وَ أهلَهُ وَ اخذُلِ الکُفارَ وَ أهلَهُ. أللّهُمَّ انصُر جُیُوشَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ أیِّد زَعِیمَ المُسلِمِینَ.»

حسین طاهری هم آورده است: «‏إِنّٰا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» مرتضی طاهری هم در دقایق نخست نوشت: «الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر، ساعت صفر رسید بچه‌ها خدا قوت»

مهدی سلحشور هم در دقایق نخست این حملات نوشت: «هیچ کس مثل مردم مظلوم غزه امشب دلش شاد نیست»

مهدی رسولی، حسین هوشیار، مهدی سروری، سید مجید بنی فاطمه، محمد الجنامی، مجتبی رمضانی، احد قمی، حسین خلجی، مهدی رعنایی، روح‌الله بهمنی، موسی رضایی، حسین ستوده، امیر نعیمی، محسن عراقی، مرتضی خادمی، حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی، سیدرضا نریمانی، مهدی سماواتی، سید مهدی حسینی، حجت‌الاسلام انصاریان، محسن طاهری، ولی‌الله کلامی‌زنجانی، سید احمد موسوی مداح بحرینی، حجت‌الاسلام علی خزاعی، امیر کرمانشاهی، مهدی مختاری، سیدجواد پرئی، حجت‌الاسلام علی سرلک، محمد فصولی، احمد واعظی، امین قدیم، حجت‌الاسلام محمد حسن‌آبادی، حنیف طاهری و.... هم در فضای مجازی با انتشار استوری‌هایی واکنش نشان دادند.

کد خبر 6077845 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • ۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • حمایت مداحان و منبری‌ها از تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • بامداد ۲۶ فروردین یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر رقم خورد
  • یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان