Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:08:05 GMT

حوادث جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۹۰۴

حوادث جهان

مرد چینی با باد هوا زنده است مرد چینی ادعا می‌کند که 4 سال است لب به غذا نزده و در هفته با 100 کالری روزهایش را سپری می‌کند. آرزو کیهان مترجم





به‌گزارش میرر، بنا بر ادعای «هو کای» که یک پیک پیتزایی است می‌گوید تمام مواد مغذی و لازم بدنش را از راه هوا و قرص نعنا دریافت می‌کند. به‌گفته این مرد قرص نعنا طعم تلخ دهانش را بر طرف کرده و او با مدیتیشن و نفس کشیدن می‌تواند کالری مورد نیاز بدنش را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«هوکای» اضافه می‌کند که مادرش از بچگی نگران کم غذا خوردن وی بوده و هم‌اکنون نیز گاهی اوقات برایش غذا می‌پزد اما او به غذا‌ها لب نمی‌زند.

شنای لاک پشت های تنبل

شنای دیدنی لاک‌پشت‌های تنبل پشت یک اسب آبی سوژه عکاس حیات وحش شد. به‌گزارش سان، «اسمیت سیمون» 35 ساله عکاس حیات وحش این تصاویر دیدنی را از حوضچه پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی گرفته است. سیمون در این باره گفت:«این لاک‌پشت‌ها معمولاً خود را روی سنگ‌های حوضچه و تابش نور خورشید گرم می‌کنند، اما این بار به‌جای سنگ این گروه از لاک‌پشت‌ها بر پشت یک اسب آبی سوار شده و از نور خورشید لذت می‌برند. اسب آبی نیز از حضور لاک‌پشت‌ها آگاهی داشت و به آرامی در آب شنا می‌کرد.»

نجات 100 مار از سوختن

آتش‌نشانان تگزاسی موفق شدند 100 مار را از میان شعله‌های آتش و مرگ نجات دهند.
به‌گزارش سی‌بی‌اس، آتش‌سوزی در ساختمانی دو طبقه در تگزاس رخ داده و صاحب خانه در یکی از اتاق‌های طبقه دوم خود بیش از 100 مار و مارمولک نگهداری می‌کرد.
یکی از آتش‌نشانان بیان کرد که در زمان آتش‌سوزی صاحب خانه حضور نداشته و مارها در اتاقی بوده‌اند که درش قفل شده بود.
آتش‌نشانان علت اصلی آتش‌سوزی را درخت کریسمس عنوان کرده‌اند.

سقوط هواپیما در پمپ بنزین

سقوط هواپیما در ایستگاه پمپ بنزین در اسپانیا موجب کشته شدن دو نفر شد.
به‌گفته پلیس محلی بارسلون، این هواپیمای سبک قرار بود در فرودگاه سابادل فرود آید اما به‌دلیل نقص فنی روی بام ساختمان پمپ بنزین سقوط کرد.
این حادثه باعث انفجار نشد اما بر اثر برخورد هواپیما، دو نفر کشته شدند.

رهایی پسر بچه از میان گل و لای

آتش‌نشانان سامرست انگلیس موفق شدند یک پسر بچه را که مدت 40 دقیقه میان گل‌ولای گیر کرده بود نجات دهند. به‌گزارش میرر، پسربچه 7 ساله در حال بازی میان گل و لای به دام افتاده ومادرش نیز برای کمک به وی از آتش‌نشانان درخواست کمک کرده است. «سوزی» مادر این بچه به آتش‌نشانان گفت که به همراه پسرش در حال قدم زدن در ساحل «برین» بوده است که پسرش در میان گل‌و‌لای ماسه‌ای که براثرجزر و مد به وجود آمده بود گرفتار شد.


هدیه کریسمس 47 ساله

مرد کانادایی هدیه کریسمس دختر مورد علاقه‌اش را پس از 47 سال باز کرد.
به‌گزارش گوود نیوز، «آدریان پریس» طی سال‌های گذشته به خاطر برهم خوردن این نامزدی به حدی دل شکسته بود که هرگز سراغ هدیه کریسمس نامزدش نرفت.
«آدریان» اکنون ازدواج کرده و دو فرزند نیز دارد اما پس از 47 سال تصمیم گرفت تا این هدیه را بالاخره باز کند. هدیه کریسمس یک کتاب درباره راه‌های عاشق شدن بود.

هواپیمـــای الماس نشان

تصاویر هواپیمای الماس نشان اماراتی در فضای مجازی توجه رسانه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
به‌گزارش میرر، این هواپیمای لوکس، یک بوئینگ 777 است که پس‌ از انتشار این تصاویر در فضای مجازی همه شگفت زده شدند اما پس از مدتی کوتاه روشن شد که این تصاویر فقط هنر فتوشاپ یک کاربر بوده است.

5 کودک در آتش سوختند

زن امریکایی وقتی متوجه آتش گرفتن خانه‌اش شد 5 کودکش را در خواب رها کرد و از پنجره بیرون پرید.
به‌گزارش دیلی استار، این آتش‌سوزی در خانه‌ای در «یانگ استون» اوهایو رخ داد و کودکان که بین 1 تا 9 سال سن داشتند در زمان آتش‌سوزی خواب بوده‌اند. مادر کودکان در زمان حادثه با پرش از پنجره طبقه دوم ساختمان موفق شد تا خود را نجات دهد اما وقتی آتش‌نشانان رسیدند بچه‌ها سوخته بودند.

پرش زن 102 ساله

پیرزن استرالیایی جشن تولد خود را با پرشی هیجان انگیز از ارتفاع 4300 متری جشن گرفت.
به گزارش سی‌ان‌ان، «ایرنه اوشئا» 102 ساله علاقه خاصی به ورزش‌های هیجان انگیز دارد. او پیرترین زن جهان است که با توجه به سن و سالش این پرش را انجام داده است. هدف وی از این کار جمع‌آوری پول برای انجمن خیریه و در عین حال لذت بردن از هیجان پرش است.
گفتنی است برای آسیب نرسیدن به ایرنه، وی به همراه یک مربی حرفه‌ای این کار را با موفقیت انجام داده است.

تنبیه مرگبار دانش آموز عراقی

دانش‌آموز عراقی که از سوی معلمش تنبیه شده بود جان باخت. به گزارش شبکه‌آلاتجاه عراق، یکی از معلمان مدرسه‌ای در منطقه الکمالیه بغداد، چند روز قبل با چوب به سر پسر 10 ساله کوبید. دقایقی بعد حال پسرک بد شد واو را به بیمارستان رساندند اما وی به کما رفت و روزگذشته جان باخت. پزشکی قانونی علت فوت این کودک مقطع چهارم ابتدایی را خونریزی مغزی اعلام کرده است. پدر«حسن صلاح» کودک 10 ساله ساکن بغداد گفت: مدرسه جای تحصیل است نه کتک خوردن و مردن، هرگز فکر نمی‌کردم که کودکم را سالم به مدرسه بفرستم و جنازه‌اش را تحویل بگیرم.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، ماهواره‌ها به وسیله تصاویر ارسالی، دریاها و اقیانوس‌ها را زیر نظر دارند و در بررسی‌ها مشخص شده، مرجان‌ها که بیشتر در مناطق گرمسیری و استوایی واقع شده‌اند، به علت تغییرات اقلیمی و افزایش دما، دچار تغییر رنگ و سفید شدن شده‌اند. این فرآیند باعث از دست رفتن زندگی میکروبی مرجان‌ها می‌شود و در نهایت تأثیرات بلندمدت و جدی بر روی اکوسیستم‌های دریایی دارد.

اداره ملی اقیانوسی و جوی دولت فدرال آمریکا (NOAA یا نوا) در همین راستا گزارش کرده، جهان در حال حاضر شاهد سفید شدن مرجان‌های جهانی است که چهارمین رویداد ثبت شده جهانی و دومین رویداد در ۱۰ سال گذشته به شمار می‌رود.

دانشمندان تاکید می‌کنند، با ادامه گرم شدن اقیانوس‌های جهان، سفید شدن مرجان‌ها بیشتر و شدیدتر می‌شود.

براساس داده‌های به دست آمده از مشاهدات ماهواره این سازمان، چندین صخره مرجانی بزرگ در سراسر جهان به دلیل گرم شدن دمای دریا در چهارمین رویداد جهانی سفید شدن، رنگ پریده‌تر دیده می‌شوند و ماهواره‌های فضایی در حال رصد و ثبت این واقعه هستند.

به گفته محققان، این واقعه تلخ دومین رویداد در یک دهه اخیر است که بیش از نیمی از منطقه مرجانی جهان را در سراسر اقیانوس آرام، هند و اقیانوس اطلس تحت تاثیر قرار داده است. 

اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده و ابتکار بین المللی صخره‌های مرجانی که روز دوشنبه (۱۱ آوریل) واقعه سفید شدن را تایید کردند، گزارش دادند که این حادثه بدترین سفید شدنی است که تاکنون در دیواره مرجانی معروف استرالیا تجربه شده است.

سفید شدن مرجان‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که آنها تحت فشار قرار می‌گیرند و  شماری از جلبک‌ها را از بین می‌برند که در داخل مرجان‌ها زندگی می‌کنند و برای بقای آنها حیاتی هستند. بدون این جلبک‌های خاص مرجان‌ها نه تنها رنگ خود را از دست می‌دهند بلکه در خطر نابودی قرار می‌‌گیرند. 

با توجه به اینکه مرجان‌ها نقش مهمی در تعادل اکولوژیکی اقیانوس‌ها و محافظت از زندگی دریایی دارند، شناسایی و مدیریت این واقعه بسیار حیاتی و نیاز به اقدامات جدی در زمینه حفاظت از محیط زیست و کنترل تغییرات اقلیمی واجد اهمیت است تا بتوان از اثرات آن در دریاها و اقیانوس‌ها جلوگیری کرد و حفظ منابع زیستی و بیولوژیکی این محیط‌ها را ممکن ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد