Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@22:45:47 GMT

قتل خیاط 90 ساله با قیچی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۹۳۳

قتل خیاط 90 ساله با قیچی

معصومه مرادپور

مرد جوانی که به‌خاطر یک سوء‌تفاهم پیرمرد 90ساله را با پرتاب قیچی به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
به گزارش خبرنگارحوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از سال 95 به‌دنبال درگیری خونین در خیاط خانه‌ای واقع در پاکدشت شروع شد. در این درگیری خیاط 90ساله در اثر برخورد قیچی بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پیرمرد در اثر عمق جراحت جان باخت و ضارب که مرد جوانی به نام حسین 35ساله بود بازداشت شد او به اتهامش اعتراف کرد و صبح دیروز این متهم به اتهام قتل در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قربانزاده و با حضوریک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه پسر مقتول به نیابت از خواهر و برادرانش که در کشور هلند و افغانستان زندگی می‌کنند در جایگاه ایستاد. او ابتدا تقاضای قصاص کرد اما وقتی قاضی درباره چگونگی ارتکاب جنایت توضیح داد و گفت که متهم ناخواسته مرتکب قتل شده است در تصمیم‌اش مردد شد و در نهایت از حق قصاصش گذشت. سپس وقتی درباره وکالتنامه او تحقیق صورت گرفت و مشخص شد او نمی‌تواند از جانب خواهر و برادرانش که خارج از کشور هستند نظر بدهد و باید با گرفتن وکیل و رفع نقص دراین باره ظرف مدت یک هفته نظرات آنها را به دادگاه تقدیم کند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و در باره روز حادثه به قضات گفت: همسرم چند وقتی بود که بخشی از لباس‌های این خیاط را در خانه دور دوزی می‌کرد. روز حادثه وقتی آنجا رفت من هم به‌دنبال او رفتم. دیدم همسرم پشت پیشخوان ایستاده با دیدن این صحنه دچار بد گمانی شدم و با خیاط که پیرمردی 90 ساله بود درگیر شدم. وقتی قیچی را به طرف او پرتاب کردم او زخمی شد و بعد هم جان باخت. سپس فهمیدم که وقتی زنم به مغازه رفته بود تا دستمزدش را بگیرد پیرمرد برای اینکه مغازه کوچک بود به همسرم گفته پشت پیشخوان بایستد تا او برود و از مغازه کناری پول بگیرد و به او بدهد.
من پشیمان هستم به خاطر تصمیم عجولانه‌ای که گرفتم و با پیرمرد درگیر شدم وزندگیم را به تباهی کشاندم حالا از اولیای دم خواستار عفو و بخشش هستم. پس از پایان جلسه قضات رسیدگی به این پرونده را به هفته آینده موکول کردند تا نتایج نظرات سایر اولیای دم به دادگاه ارسال شود.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام

به گزارش خبرگزاری مهر، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 6087998

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد