Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:39:24 GMT

خلاصه بازی گالاتاسرای و پورتو در 20 آذر 97 +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۱۴۹

خلاصه بازی گالاتاسرای و پورتو در 20 آذر 97 +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های گالاتاسرای و پورتو در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به نفع پورتو به پایان رسید. گل‌های پورتو را فلیپه گارسیا ،ماره گا ،سرجیو اولیویرا و گل‌های گالاتاسرای را سفیان فقولی ،سفیان فقولی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: کاسیاس در پورتو بازنشسته می شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خلاصه دیدار گالاتاسرای و پورتو +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در مورد شرایط چند ماه اخیر مهدی طارمی گفته است: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و در دوره‌ای که در ترکیب تیم نبود دیگرن بهتر از او بودند و این روز‌ها مهدی دوباره به اوج رسیده است و از او در ترکیب استفاده می‌کنیم.   سرمربی پورتو ادامه داد: حضور مهاجمان در زمین تنها راهکار نیست و تیم ما می‌تواند بدون مهاجم هم بازی کند و این یکی از تاکتیک‌ها ما است و ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که کاساپیا ­۴ گل به ویزلا زد و در مورد گیمارش هم او گلزنی کرد.   کونسیسائو در مورد رتبه سومی پورتو گفت: این واقعیت است که ۲ تیم در نزدیکی ما هستند و باید در بازی‌های باقیمانده امتیازات را بدست بیاوریم و رتبه سومی را کسب کنیم و برای بازی‌های باقیمانده این نگرانی برای هواداران وجود دارد ما ۳ مصدوم به نام‌های پپه، کونسیسائو و بورخس داریم و پزشکان در حال بررسی و مداوای آنها هستند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار فوتسال ایران ۴ - کویت ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم + فیلم
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم