Web Analytics Made Easy - Statcounter

السد قطر در جدال حساس فصل برابر الدحیل در دقایق پایانی به پیروزی رسید تا صدر جدول را از حریف خود بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مسابقه معوقه هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم رده دومی السد که یک امتیاز کمتر از الدحیل صدرنشین داشت، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم جاسم بن حمد میزبان این تیم بود. السدی‌ها با وجود اینکه میزبان بودند، در شروع مسابقه غافلگیر شدند و روی یک ضربه پنالتی که در دقیقه ۶ توسط یوسف العربی تبدیل به گل شد، دروازه خود را باز شده دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاگردان فریرا خیلی زود به بازی برگشتند و اجازه ندادند برتری الدحیل ادامه داشته باشد؛ در دقیقه ۹ اکرم عفیف، ستاره جوان السد نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت که پاس در عرض او را لوکاس مندز به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا جدال دو تیم به تساوی کشیده شود.

تلاش شاگردان نبیل معلول برای زدن گل دوم در خانه السد و حملات یاران ژاوی تا پایان نیمه اول گلی به همراه نداشت تا دو تیم بدون گل زده راهی ختکن شوند.در حالی که بازی با تساوی یک بر یک به اتمام می‌رسید، سالم الهاجری که در دقیقه ۶۴ به‌عنوان اولین تعویضی السد جانشین وو یونگ شده بود، در دقیقه ۸۹ با تکنیک بالای خود و فرار به محوطه جریمه و در نهایت شوت پای چپ به طاق دروازه الدحیل، گل دوم تیمش را زد.

نمایش درخشان السدی‌ها در این مسابقه مهم با این گل پایان پیدا نکرد و بغداد بونجاح که در ۱۳ مسابقه این فصل گلزنی کرده بود، در این دیدار هم موفق به انجام این کار شد و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده پس از یک- دو با اکرم عفیف، با ضربه بغل پا سومین گل السد را به ثمر رساند تا این تیم به برتری ۳ بر یک خانگی دست یابد. این گل البته روی تصاویر تلویزیونی آفساید بود و جنجال بزرگی به پا کرد اما تغییری در برنده مسابقه بزرگ لیگ قطر نداشت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  در هفته  بيست و هفتم جام ازادگان تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف شهرداری آستارا رفت  و تیم فوتبال مس کرمان با نمایشی خوب به پیروزی رسید.

مس کرمان در دقیقه 17 مسابقه روی توپ‌ربایی و شوت از راه دور دیدنی ابوالفضل عکاشه اولین گل مسابقه را وارد دروازه شهرداری آستارا کرد تا این تیم خیلی زود از مهمان خود پیش بیفتد.

در آخرین دقایق نیمه نخست یاسر فیضی روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان شهرداری آستارا صاحب توپ شد و در حالی که دروازه‌بان شهرداری توپ را به اشتباه دفع کرده بود به سادگی دروازه این تیم را باز کرد.

شاگردان اکبر محمدی در نیمه دوم مسابقه بازی را مدیریت کردند و بدون دریافت گل در نهایت پیروز از میدان خارج شدند و با 3 امتیازی که در این مسابقه کسب کردند به رتبه هفتم جدول صعود کردند و در هفته های باقی‌مانده به دنبال صعود در جدول خواهند بود.

  مس کرمان  دوم اردیبهشت در شیراز  به مصاف  شهرراز  می رود.

شهرداری آستارا با شکستی که در این مسابقه داشت همچنان در منطقه خطر لیگ یک قرار دارد و در رتبه چهاردهم جدول حضور دارد.

در همین چارچوب تیم مس شهربابك  دو شب پیش 2 بر صفر مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی