Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@06:13:05 GMT

برخورد جدی با فروشندگان پوشاک قاچاق از اول دی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۲۱۱

به گزارش پارس نیوز، 

حمیدرضا دهقانی نیا با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه طرح جامع مبارزه با قاچاق پوشاک، اولویت بندی شده و هدفمند است ، افزود: پیش از این هم اقداماتی در این باره انجام و فرصت لازم داده شده است . 
وی ادامه داد : در سال حمایت از کالای ایرانی ، مطالبه اتحادیه و صنف مربوط هم از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این است که با کالاهای محرز قاچاق مبارزه شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دهقانی نیا افزود : انتظار داریم واحدهای تجاری عرضه کننده کالاهای پوشاک قاچاق ، خودشان این کالاها را جمع آوری و از عرضه آن خوداری کنند . 
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت : به زودی میزبان مدیران مجتمع های تجاری خواهیم بود و با آن ها این موضوع را در میان خواهیم گذاشت و اطلاعیه را به آن ها ارائه خواهیم کرد و از آن ها انتظار داریم که با کمترین اصطکاک ، کالاهای قاچاق را جمع آوری کنند و کنار بگذارند . 
دهقانی نیا با بیان اینکه سهم بازار کالاهای قاچاق به کالاهای تولید داخل می رسد ، افزود: تولیدکنندگان داخلی ، توان و ظرفیت عرضه پوشاک مورد نیاز را دارند . 
وی اضافه کرد : یکی از اهداف کلان طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق ، این است که فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهند .

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قاچاق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا ارز مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز پارس کالاهای دی پوشاک پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی