Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:49:18 GMT

کانادا مدیر مالی هوآوی را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۲۵۱

کانادا مدیر مالی هوآوی را آزاد کرد

دادگاه عالی کانادا مدیر مالی شرکت هوآوی چین را با وثیقه‌ای ۱۰ میلیون دلاری آزاد کرد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، دادگاه عالی کانادا مدیر مالی شرکت هوآوی چین را با وثیقه‌ای به ارزش 10 میلیون دلار آزاد کرد.

ناپدید شدن دیپلمات سابق کانادایی در چین پس از بازداشت مدیر هواوی در کانادااتهام دور زدن تحریم ایران بهانه بازداشت مدیر مالی هواوی در کاناداگفتگوی مقامات آمریکا و چین بعد از بحران هوآویکانادا: هیچ انگیزه سیاسی در بازداشت مدیر مالی هوآوی وجود ندارد

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R36486/P36461/S8,87,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی با حضور رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما، مدیران، معلمان و حضور پرشور دانش‌آموزان در دبستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد. در این بازارچه دانش‌آموزان محصولات دست ساز و اقلامی دیگر خود را در معرض فروش قرار دادند و بدین ترتیب با نحوه کسب و کار به صورت عملی آشنا شدند. 

رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما در حاشیه برپایی این بازارچه اظهار کرد: بازارچه دانش‌آموزی با هدف آموزش بهتر واحد‌های پولی آموزش خرید و فروش به دانش‌آموزان و افزایش روحیه‌ی خود باوری و اعتماد به نفس و همیاری در مدرسه ابتدای پسرانه برگزار شد.

*دیدار کارکنان دانشگاه آزاد آباده با امام جمعه

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همراه جمعی ار کارکنان این واحد دانشگاهی به دیدار حجت الاسلام سیدعلیرضا دان امام جمعه این شهرستان رفتند.

آرش زارعیان در این دیدار گزارشی از روند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده ارائه داد.

حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا نیز با بیان برنامه‌ها و اهداف در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های مؤثری در همه مسائل جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال جنجالی: دنی آلوز از زندان آزاد می‌شود!
  • احتمال آزادی موقت دنی آلوز از زندان!
  • بازداشت ۲۵ فلسطینی دیگر در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۱۰ زندانی جرایم مالی از زندان خلخال آزاد شدند
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • پیروانی: مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند
  • ۹۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد اصفهان در اسفند ماه آزاد شدند
  • اخاذی‌های میلیونی یک زن ایرانی از مردان کانادا
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد