Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ایرج عرب در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس گفت:  قبل از هر چیز جا دارد که از اعتماد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم. همچنین از زحماتی که گرشاسبی کشید ممنون هستم. هرچند که با وجود موفقیت‌های چشم‌گیر او و با تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش متأسفانه نتوانستیم از ظرفیت‌های گرشاسبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که حتماً از تجربیات او در باشگاه پرسپولیس استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم مسیر موفقیت‌ها را ادامه دهیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

وی درباره اینکه مشکلات بازیکنان پرسپولیس این روزها زیاد شده و برای حل این مسئله چه برنامه‌هایی دارد، ادامه داد: ان‌شاءالله در کار مشکلی نخواهیم داشت. چرا که بنده با برانکو تعامل خوبی دارم اعتماد کافی بین ما برقرار است و به همین دلیل در حوزه فنی مشکلی نخواهیم داشت. از نظر مالی و پشتیبانی هم مشکلی نخواهیم داشت و مسائلی که وجود دارد به مرور زمان حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند

به گزارش خبرنگار مهر،، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

کد خبر 6087523 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد