Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در اولین شب از هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه D، گالاتاسرای در ورزشگاه استانبول میزبان پورتو بود و این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد.

در این بازی فیلیپه 17، مارگا از روی نقطه پنالتی 42 و اولیویرا 57 برای پورتو گل زدند و گل‌های گالا توسط فقولی پنالتی 1+45 و دردیوک 65 به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه فقولی یک ضربه پنالتی هم از دست داد و توپ را به تیرک دروازه کوبید تا تیم ترکیه‌ای در حسرت کسب مساوی بماند.

در دیگر بازی برگزار شده شالکه آلمان با گلزنی شوف در دقیقه 1+90 لوکوموتیو مسکو روسیه را در گلزن کرشن با شکست بدرقه کرد.

پورتو و شالکه پیش از دیدارهای این هفته صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مسجل شده بود و با توجه به نتایج بدست آمده، گالاتاسرای راهی لیگ اروپا شد.

*جدول رده‌بندی گروه D:

1- پورتو 16 امتیاز

2- شالکه 11 امتیاز

3- گالاتاسرای 4 امتیاز( صعود به لیگ اروپا)

5- لوکوموتیو مسکو 3 امتیاز

سایر دیدارهای امشب از ساعت 23:30 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال پرتغال در حالی در دیداری خانگی مقلبل فامالیکائو با نتیجه تساوی ۲ - ۲ متوقف شد که مهدی طارمی که در شروع نیمه دوم به جای خورخه سانچس به بازی آمده بود، در دقیقه ۸۲ گل تساوی پورتو را وارد دروازه حریف کرد. این بازی اما صحنه‌ بحث‌برانگیزی داشت که باعث شد تا باشگاه پورتو بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کند. در دقیقه ۵۴ این دیدار مهدی طارمی در محوطه جریمه فامالیکائو پا به توپ شد و در حالی که قصد عبور از مدافع حریف را داشت، تعادلش توسط او به هم خورد و نقش برزمین شد. داور بازی اما پس از مشورتی که از طریق گوشی‌اش با داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) داشت، دستور ادامه بازی را داد و پنالتی به سود پورتو نگرفت.

در بیانیه باشگاه پورتو آمده است: «یک پنالتی واضح دیگر برای گلزنی به سود پورتو بود، این بار خطا روی مهدی طارمی. سومین هفته متوالی بود که این اتفاق (عدم اعلام پنالتی به سود پورتو) افتاد. گزارش این واقعیت به معنای توجیه اشتباهات انجام شده نیست اما عدم گزارش آن به منزله چشم‌پوشی از کسانی است که به باشگاه پورتو آسیب می‌زنند. از ابتدای سال ۲۰۲۴، پورتو در بازی‌های خارج از خانه مقابل تیم‌های بسا، آروکا و استوریل و در بازی‌های خانگی مقابل تیم‌های ریو آوه، ویتوریا گیمارش و فامالیکائو توسط داوری به شدت لطمه خورده است».

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو نیز پس از بازی شب گذشته با اشاره به ضربه‌هایی که تیمش در فصل جاری از داوری‌ها خورده، گفته بود: ضربه زدن به پورتو آسان است. فکر می‌کنم آنها می‌خواهند منطقه شمال (منطقه‌ای که پورتو در آن واقع شده است) را از نقشه موفقیت‌های ورزشی که تیم باید در پرتغال و در اروپا کسب کند، حذف کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفنه نشده روی طارمی
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • پیروزی اتلتیکو بر ژیرونا؛ سلام به سهمیه اروپا