Web Analytics Made Easy - Statcounter

واشنگتن در تازه‌ترین اقدام خود علیه پاکستان، نام این کشور را به لیست سیاه کشورهای نقض کننده آزادی مذهبی افزود. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۴ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، آمریکا روز سه‌شنبه پاکستان را به لیست سیاه کشورهای نقض کننده آزادی مذهبی اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مایک پامپئو" وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که وی نام پاکستان را در گزارش سالانه خود به کنگره افزوده است و این به معنای افزایش فشار دولت آمریکا به دولت پاکستان می‌باشد که حتی می‌تواند به اعمال تحریم‌ علیه اسلام آباد منتهی شود.

پاکستان مسیر حیاتی نیروهای آمریکایی برای دسترسی به افغانستان به شمار می‌آید و وزارت خارجه آمریکا پیشتر نام پاکستان را از لیست کشورهای نقض کننده آزادی مذهبی حذف کرده بود اما سال گذشته نام این کشور را در لیست نظارت ویژه که یک گام پیش از قرار گرفتن در لیست سیاه است قرار داد و به صورت جداگانه نیز کمک‌های نظامی به اسلام ‌آباد را قطع کرد.

پاکستان کریدور اقتصادی مشترک با چین را اولین اولویت خود دانستوزیر خارجه پاکستان: آمریکا مجبور شد راه‌حل ما را در مورد افغانستان بپذیرد

هم اکنون 9 کشور در لیست سیاه نقض آزادی مذهبی آمریکا قرار دارند که عبارتند از: چین، اریتره، میانمار، کره شمالی، عربستان، ایران، سودان، تاجیکستان و ترکمنستان.

انتهای پیام/.

R36486/P36461/S8,91/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند که همه گزینه ها درباره دارایی های مسدود شده روسیه روی میز است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گزارش داد در حالی که کشورهای گروه ۷ به بحث در مورد امکان استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به اوکراین ادامه می دهند، هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است.

یک مقام ناشناس وزارت خزانه داری به خبرگزاری رویترز گفت که سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست وزرای خارجه گروه ۷ که قرار است روز چهارشنبه در ایتالیا آغاز شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به بهانه جنگ در اوکراین، حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده اند. حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از این دارایی ها در اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

کد خبر 6081361

دیگر خبرها

  • دیگر کسی آمریکا را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت