Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی با تاکید بر عزم رژیم صهیونیستی بر دور نگاه داشتن ایران و سوریه از بلندی های جولان، ادعا کرد حضور ایران در سوریه برای جمهوری اسلامی هزینه بر بوده و باعث کاهش محبوبیت داخلی آن شده است.

هایمان با تلاش برای موثر جلوه دادن تحریم های آمریکا بر اقتصاد و صادرات نفت ایران افزود سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل به طور موفقیت آمیزی تلاش های تهران برای دورزدن تحریم ها را رصد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه با اشاره به عملیات موسوم به سپر شمال در نزدیکی مرزهای لبنان، به ادامه برنامه رژیمش برای منهدم کردن تونل هایی تاکید کرد که به ادعای او توسط حزب الله لبنان حفر شده و یکی از ارکان سیاست های نیروهای مقاومت محسوب می شود.

این فرمانده صهیونیست مدعی شد از نظر آماری قدرت آتش حزب الله لبنان برای سال ها کفایت می کند، ولی نیروهای حزب الله توانایی صنعتی لازم برای ساخت و تولید سلاح های دقیق را ندارند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران و سوریه ایران سوریه جمهوری اسلامی اقتصاد صادرات نفت حزب الله لبنان اقتصاد ایران ایران و سوریه جمهوری اسلامی سوریه صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است