Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با تاکید بر ضرورت ایجاد مدارس پژوهش محور در زمینه راه‌انداری مدارس ویژه نانو و خلاقیت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من خیلی خوشحال می شوم تمامی مجموعه‌های فعال در بخش پژوهش و فناوری، برنامه های جدیدی را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه پژوهش، هر چه در سنین کمتر ورود کنیم، مطلوبتر است؛ زیرا می توانیم پژوهشگران و نخبگان علمی خود را خیلی زودتر پیدا کنیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: روز شنبه 24 آذر ماه، روز پژوهش، فناوری، مدرسه و دانشگاه نامگذاری شده است، ما در این روز مایل بودیم که دانش آموزان ما با فضای دانشگاه و محیط های تحقیقاتی زودتر از اخذ دیپلم آشنا شوند و پس از آن به دانشگاه ورود پیدا کنند.

وی اظهار داشت: طرح راه اندازی مدارس نانو و خلاقیت توسط دانشگاه آزاد اسلامی، طرح خوبی است و باعث می‌شود دانش آموزان در نوجوانی در حوزه هایی تفکر و فعالیت داشته باشند که ما فکر می کنیم تنها دانشمندان باید نسبت به چنین مسائلی ورود کنند؛ اما این ایده صحیح نیست؛ دانش آموزان نیز دارای ایده‌های خیلی خوبی در حوزه پژوهشی هستند.

وی در زمینه فعالیت دانش آموزان در هفته پژوهش بیان کرد: دبیرخانه عتف مسابقه ای در بحث کاریکاتور، عکس و انیمیشن ترتیب داده بود و مراسم اختتامیه آن در هفته پژوهش برگزار می شود، بخش قابل توجهی از دستاوردهای این مسابقه توسط دانش آموزان کم سن و سال ارائه شده بود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در پایان تاکید کرد: مشاهده استقبال دانش آموزان در تهیه آثار لذت بخش است، طبیعتا انتظار می‌رود چنین دانش آموزان به محض ورود به دانشگاه از جمله نخبگان علمی کشور باشند.

انتهای پیام/

31 / 167 دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم دانش آموزان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید