Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ خبرگزاری رویترز در گزارشی به قلم یگانه تربتی از واشنگتن نوشت: یک مقام ارشد دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در اظهاراتی در کنگره این کشور گفت شلیک گلوله های گاز اشک آور به سمت پناهجویان در نزدیکی گذرگاهی در مرز مکزیک بر اساس مقررات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران مرزی آمریکا بیست و پنجم نوامبر به منظور پراکنده کردن گروهی از پناهجویان در نزدیکی گذرگاه متصل کننده دو شهر تیخوانا و سن دیگو که به سمت حصارهای مرزی هجوم آورده بودند اقدام به پرتاب گاز اشک آور کرد.
وزارت امور خارجه مکزیک یک روز پس از این اتفاق با ارائه یک یادداشت دیپلماتیک خواستار تحقیقات کامل دولت آمریکا درباره شلیک «تسلیحات غیر کشنده به سمت خاک مکزیک» شد.
کوین مک آلین کمیسیونر امور حفاظت مرزی و گمرکات آمریکا که مسئولیت نظارت برگشت مرزی آمریکا را بر عهده دارد در اظهاراتی در کمیته قضایی سنا گفت اقدام نیروهای آمریکایی در چارچوب مقررات این سازمان و در شرايطي صورت گرفت که ماموران مرزی در «وضعیتی دشوار» قرار گرفته بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ترامپ پناهجويان کنگره گلوله اشک آور مکزيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم