Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@02:53:47 GMT

شهادت کودک ۵ ساله فلسطینی در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۷۲۷

شهادت کودک ۵ ساله فلسطینی در نوار غزه

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که یک کودک 5 ساله که در جریان راهپیمایی جمعه گذشته به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.

به گزارش فارس، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شهدای راهپیمایی بازگشت در این منطقه خبر داد.  
وزارت بهداشت غزه شامگاه سه‌شنبه (۲۰ آذر) اعلام کرد که «احمد یاسری صبری» پنج ساله که جمعه هفته گذشته با شلیک مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس زخمی شده بود، امروز شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راهپیمایی‌های بزرگ «حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و شکست محاصره» از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

با شهادت این کودک فلسطینی، شمار شهدای راهپیمایی‌های حق بازگشت به ۲۲۱ شهید رسید. طی این راهپیمایی‌ها بیش از ۲۲ هزار نفر نیز به دست صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.

از کرانه باختری نیز خبر می‌رسد که در جریان درگیری فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی چهار فلسطینی در روستای «النبی صالح» شمال غرب رام الله زخمی شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوار غزه کودک فلسطینی کودک ۵ ساله شهادت نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد که در اثر این حملات ۳۲ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۵۹ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۱۸۳ نفر رسید و هفتاد و هفت هزار و ۱۴۳ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

 

دیگر خبرها

  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه