Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@23:32:31 GMT

تاثیر عجیب یک اتفاق روی بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۷۳۷

ساعت24 -به نظر می‌رسد قرار نگرفتن بین لیست برترین‌های آسیا در عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین سه شنبه تیم پرسپولیس مصدوم شد و حضورش در مقابل پارس‌جنوبی جم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

نکته جالب در مورد بیرانوند این است که او در هفته‌های اخیر همواره پیش از بازی‌های پرسپولیس درگیر یک مسئله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرار نگرفتن در لیست برترین‌های آسیا بیرانوند دچار حواشی متعددی شده و این اتفاق باعث شده او تمرکز خود را از دست بدهد.

در جریان دیدار با ماشین سازی بیرانوند در یک صحنه بر سر احمد نوراللهی فریاد کشید که این اتفاق با واکنش هافبک پرسپولیس روبرو شد و نوراللهی با بیرانوند به مشاجره لفظی پرداخت. این مشاجره در نهایت با میانجیگری بازیکنان به پایان رسید و این دو بعد از مسابقه با انتشار عکسی از عدم اختلاف میان خود خبر دادند.

پیش از بازی با ذوب‌آهن نیز ، در یکی از بخش‌های بازی درون تیمی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با توقف بازی به علیرضا بیرانوند بابت خروج‌هایش تذکر داد که سنگربان سرخپوشان با فریاد به مترجم برانکو گفت:

در آن صحنه مقصر شجاع خلیل‌زاده بود، نه من!

همین موضوع باعث شد تا برانکو بر سر بیرانوند فریاد بکشد که این موضوع موجب ناراحتی او شد و دقایقی تمرین تیم را ترک کرد.

اکنون و قبل از بازی با پارس جنوبی جم بیرانوند دچار آسیب دیدگی شده و تکلیف حضور او در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر مشخص نیست.

این مورد از آن جهت حائز اهمیت است که بیرانوند عنوان شماره یک تیم ملی ایران را در خطر از دست دادن می‌بیند و رقبای سرسختی همچون امیرعابدزاده و سید حسین حسینی را روبروی خود می‌بیند که منتظر یک لغزش کوچک از بیرانوند هستند تا جای او را در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا بگیرند.

باید منتظر باشیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار گلر باتجربه تیم پرسپولیس خواهد بود و آیا بیرانوند می‌تواند دوباره با آرامش و فراغ بال به انجام تمرین و بازی بپردازد یا خیر.

منبع:فوتبال دات کام

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که طی دیدارهای اخیر پرسپوليس غایب بوده و درگیر مصدومیت دست خود است، قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

شماره یک ملی‌پوش پرسپوليس که پیش از این قرار بود امروز گچ دستش را باز کند، به واسطه حضور تیم در آبادان و غیبت دکترهای تیمش به این دلیل، فردا این اقدام را صورت خواهد داد.

با بازگشت کادرپزشکی پرسپوليس از آبادان، علیرضا بیرانوند فردا راهی کلینیک خواهد شد تا با باز کردن گچ دستش، مهیای ادامه فصل شود.

بیرانوند احتمالا شرایط حضور بازی مقابل سپاهان را به دست بیاورد و بعد از چند بازی غیبت، در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • شاهکار جدید طارمی و بیرانوند در گلف بازی؛ پرتاب عجیب چوب گلف به جای توپ + ویدئو
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر