Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:53:07 GMT

آنچلوتی: باید از این ناکامی درس گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۷۸۶

آنچلوتی: باید از این ناکامی درس گرفت

سرمربی ناپولی از شکست برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است و ابراز تاسف کرد. با این حال او شاگردانش را سرزنش نکرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، ناپولی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و با یک گل تن به شکست داد. شکست ناپولی در این دیدار باعث شد تا آنها نتوانند به دور بعد راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچلوتی، سرمربی با تجربه ناپولی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بسیار متاسفم که نتوانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم. این شانس را داشتیم که به مرحله حذفی راه پیدا کنیم اما متاسفانه در این بازی خوب ظاهر نشدیم و باید این ناکامی را پذیرفت.

او در ادامه‌ اضافه کرد: در آستانه صعود بودیم اما  این لیورپول بود که توانست بهتر ظاهر شود و صعود کند. باید از این ناکامی درس گرفت و در دیدارهای بعدی خود در ادامه فصل جبران کرد. دی ماریا در لحظات پایانی به ما گل زد و ما هم در دیدار رفت در لحظات پایانی به لیورپول گل زدیم و این نشان می‌دهد که تا دقایق پایانی جنگیدیم و دست از تلاش برنداشتیم.

آنچلوتی در پایان، گفت‌: من از عملکرد همه بازیکنان تیمم رضایت دارم. ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم اما  گاهی اوقات گل زدن غیر ممکن می‌شود. به هر حال حذف شده ایم و باید آن را قبول کرد. امیدوار هستم که در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم.

از این گروه پاری سن ژرمن به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کرد و لیورپول هم دوم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ناپولی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای اسکتبار جهانی
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم