Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@23:06:51 GMT

کتاب «مرد لحظه‌ها» به چاپ انبوه رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۷۹۲

کتاب «مرد لحظه‌ها» به چاپ انبوه رسید

به گزارش ایکنا از کرمان، کتاب «مرد لحظه‌ها» شامل زندگینامه، سیره، مبارزات انقلابی و خاطرات سردار شهید جعفر روح‌اللهی مسئول حفاظت اطلاعات تیپ پیاده صاحب‌الزمان(عج) سیرجان به قلم محمد حسین‌خانی به چاپ انبوه رسید.
این کتاب حوزه دفاع مقدس در 180 صفحه و ۱۱ بخش به سفارش ستاد کنگره سرداران و شهدای ساحفاسا تألیف و توسط انتشارات زمزم هدایت قم منتشر و در چاپ اول به تیراژ ۲ هزار جلد در دسترس عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم رونمایی از کتاب «مرد لحظه‌ها» به زودی در زادگاه سردار شهید جعفر روح‌اللهی و مرکز استان کرمان برگزار می‌شود.
شهید جعفر روح‌اللهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه ارادت به امام خمینی(ره) نام خانوادگی خود را از محیاپور لری به روح‌اللهی تغییر داد و به گفته وی «ما فرزندان روح‌الله هستیم و باید با نام روح‌اللهی شناخته شویم».
این نویسنده کرمانی کتاب دیگری با نام «بابا کی می آیی؟» روایت دختران چشم به راه شهید جاویدالاثر محمود میرافضلی که چندی قبل تألیف کرده است که با استقبال خوب در سطح کشور مواجه و در مدت کوتاهی وارد مرحله چاپ سوم شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فرهنگی شهید کتاب رونمایی چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.

این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری بودن در بیمارستان پیامبر اعظم کرمان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6085189

دیگر خبرها

  • شورای اداری ایتان کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • فیلم/ تدفین شهید ۱۳ سالۀ حادثۀ تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد