Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:23:24 GMT

کمک 370 میلیارد ریالی خیرین سلامت کردستانی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۷۹۵

کمک 370 میلیارد ریالی خیرین سلامت کردستانی

مهدی‌علی مسمیر، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت استان کردستان از نیمه دوم سال 1388 در استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: این مجمع طی این دوره مجری بیش از 45 پروژه بهداشتی، درمانی بوده و همچنین کمک‌های قابل توجهی از خیرین استان، خارج استانی و سایر کشورها جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسیمر با بیان اینکه کمک‌های خیرین سلامت بسیار فراگیر و وسیع است، افزود: علاوه بر اجرای پروژه های بهداشتی، توسعه بخش درمان از قبیل اهدای زمین، تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی، آمبولانس، سی تی اسکن و وجه نقد از جمله کمک‌های خیرین بوده که میزان آن بالغ بر 370 میلیارد ریال بوده است.
وی یادآور شد: این مجمع در سال جاری 9 پروژه در دست اجرا و اجرا شده دارد که با احتساب سه میلیارد ریال کمک‌های نقدی و تجهیزاتی، جمع ریالی اهدایی و تعهد شده خیرین بالغ بر 49 میلیارد ریال است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد