Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به استقبال مردم استان کردستان از طرح تربیت حفاظ قرآنی اظهار کرد: هشت هزارو 630 نفر کردستانی در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی طی سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: از این تعداد هزار و 645 نفر از بانه، هزار و 479 نفر از بیجار، 256 نفر از دهگلان، 313 نفر از سروآباد، هزار و 859 نفر از سقز، هزار و 137 نفر از سنندج، هزار و 503 نفر از قروه و 798 نفر از مریوان در این طرح ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی بیان کرد: در حال حاضر کلاس‌های تربیت حفظ قرآن کریم در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان به مدت چند سال پیاپی برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اعلام اینکه 279 نفر مربی طرح حفظ، اداره اوقاف و امور خیریه استان را مساعدت می‌کنند، اعلام کرد: 179 کلاس درس طرح تربیت حفظ قرآن در استان برگزار می‌شود.
وی سهمیه استان کردستان در طرح حفظ قرآن را 13 هزار و 400 نفر دانست و یاداور شد: این طرح در سه رشته حفظ موضوعی، مجازی و حضوری سور منتخب و حفظ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی طرح تربیت حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   صمد محمدپور در محفل قرآن و عترت «نسیم رحمت» با اشاره به نقش هدایتگر قرآن در زندگی انسان گفت: قرآن، بهترین کتاب برای مطالعه و انسان ساز و هدایتگر است که از منبع وحی است.

وی افزود: قرائت قرآن، مقدمه‌ای برای درک مفاهیم قرآنی و در نتیجه عمل به آن است.

محمدپور اظهار کرد: قرآن، دو نزول دارد یکی «تدریجی» که در طول مدت رسالت پیامبر، کم کم و طبق شرایط زمانی و مکانی مناسب، نازل شده است و دیگری «دفعی» که بنا بر آن، قرآن در شب قدر ماه رمضان به یکباره بر پیامبر (ص) شده است.

  این جلسه با پرسش و پاسش و بازدید از نمایشگاه کتب علوم قرآنی پایان یافت.

دیگر خبرها

  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • شور و شعف کردستانی‌ها از حمله موشکی سپاه به اسرائیل+فیلم
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت