Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام عصر روز گذشته بیستم آذر ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: از افتخارات مهم استان ایلام 8 سال مرزداری آنها در دفاع از کشور است که امروز باید بیش از پیش در تصمیم‌گیری‌های کلان به آن توجه شود.
وی برتقویت جنبه‌ های مثبت فرهنگ بومی تاکید کرد و گفت: البته خرده فرهنگ‌هایی که زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی هستند را باید اصلاح کرد و متاسفانه یکی از دلایل عقب افتادن استان از توسعه وجود همین موانع است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی دشتکی گفت: دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند پروژه هایی را که در شورای فرهنگ عمومی مصوب می‌شود اجرا کنند .
استاندار ایلام تصریح کرد: مدیران برای خدمتگذاری به مردم و نظام مسئولیت دارند و نباید صرفا مدیر یک حزب و جناح خاص باشند .
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی فرهنگ عمومی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه