Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مشاور ورزشی شهردار قزوین گفت: رقابت های والیبال دسته یک نوجوانان باشگاه های کشور با حضور پنج تیم به میزبانی این شهر برگزار می شود.

سیدقاسم قافله باشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال دسته یک باشگاه های کشور در چهار گروه پنج تیمی برگزار و تیم قزوین به عنوان میزبان رقابت های منطقه سه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، تیم شهرداری قزوین، راهیاب ملل مریوان، کوردبال مهاباد، سپاهان اصفهان و کاشی کاژه کرمانشاه از جمله تیم های حاضر منطقه سه کشور در این دوره از رقابت ها هستند.
قافله باشی در ادامه با اشاره به اینکه از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی رقابت ها صعود خواهند کرد، یادآور شد: رقابت های منطقه سه در سالن والیبال بعثت واقع در تهران قدیم برگزار می شود.
این مسئول ورزشی زمان برگزاری مسابقات را 23 آذر ماه جاری اعلام کرد و گفت: از سوی فدراسیون والیبال هنوز زمان و مکان مرحله نهایی این دوره از رقابت ها مشخص نشده است.
قافله باشی در پایان تاکید کرد: مسابقات والیبال باشگاه های دسته یک کشور همه ساله و براساس قوانین فدراسیون والیبال و در رده‌ های سنی مختلف برگزار می شود.
9925/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال نوجوانان كشور قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

دور رفت مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال کشور، عصر امروز با دیدار تیم‌های بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست‌های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و ۸۹ - ۵۳ تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابت‌ها فردا تیم‌های ایلام و همدان به مصاف هم می‌روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور