Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي با حضور رئيس جمهوري و ابراز رضايت وي از رشد علمي کشور، تائيد مقام پنجم ايران در جهان در توليد ناوشکن و شناور از سوي معاون وزير دفاع، اعلام شناسايي املاک مفسدان اقتصادي از سوي معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک، رشد چشمگير صادرات آلمان به ايران به رغم تحريم هاي آمريکا، درخواست دبيرکل سازمان ملل متحد از بازيگران منطقه اي و بين المللي براي تضمين تداوم برجام و مخالفت دوباره نخست وزير عراق با تحريم هاي ايران همزمان با سفر وزير انرژي آمريکا به بغداد مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* تهران- ايرنا- رئيس جمهوري قدرت علمي را باعث غرور ملي خواند و گفت: از لحاظ علمي رشد قابل قبولي داشته‌ايم و البته توقع اين است که در زمينه علومي که بيشتر منشا خارجي دارد، نظريه‌پردازي‌هاي علمي صورت گيرد.
* تبريز- ايرنا- معاون وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و رئيس سازمان صنايع دريايي، کشورمان را در طراحي و توليد انواع ناوشکن ها و شناورها جزو 5 کشور برتر جهان دانست و گفت: به همت فرزندان اين آب و خاک در دهه فجر امسال زير دريايي «فاتح» به ناوگان نيروي دريايي مي پيوندد.
* بجنورد- ايرنا- معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: املاک مفسدان اقتصادي شناسايي شده و کل اموال ثبت شده آنان در بانک هاي اطلاعاتي ما موجود است.
* زاهدان- ايرنا- استاندار سيستان و بلوچستان با بيان اينکه سواحل مکران هزار و 500 کيلومتر طول دارد، گفت: 750 کيلومتر ساحل مکران در ايالت بلوچستان پاکستان و 750 کيلومتر ديگر آن در سيستان و بلوچستان ايران به مثابه 2 بال براي توسعه اين 2 کشور است.
* کرج- ايرنا- وزير اطلاعات شامگاه سه شنبه با حضور در منزل شهيد محمدحسين فهميده در کرج با خانواده اين شهيد والا مقام ديدار کرد.
اخبار خارجي
**********
* تهران- ايرنا- خبرگزاري رويترز گزارش داد که صادرات آلمان به ايران در ماه اکتبر (11 مهر تا 10 آبان) به رغم تحريم هاي آمريکا رشدي 85 درصدي نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته است.
* نيويورک- ايرنا- دبيرکل سازمان ملل متحد در ششمين گزارش مربوط به اجراي قطعنامه 2231 شوراي امنيت، بار ديگر برجام را مهم ترين دستاورد ديپلماسي چند جانبه دانسته و از بازيگران منطقه اي و بين المللي خواسته است تداوم برجام را تضمين کنند.
* بغداد- ايرنا- همزمان با سفر ريک پري وزير انرژي آمريکا به بغداد، عادل عبدالمهدي نخست وزير عراق بار ديگر بر موضع کشورش در مخالفت با تحريم هاي آمريکا عليه مردم ايران تاکيد کرد.
* تهران- ايرنا- فيسبوک تاييد کرد که تهديدي مبني بر بمب گذاري در مقر اين شرکت در ايالت کاليفرنياي آمريکا دريافت کرده و مقام ها در حال بررسي اين موضوع هستند.
* تهران- ايرنا- وزارت خارجه آمريکا تاييد کرد که وزير خارجه اين کشور در نشست روز چهارشنبه شوراي امنيت براي بررسي گزارش دبيرکل سازمان ملل درباره قطعنامه 2231 پيرامون ايران شرکت مي کند.
* تهران- ايرنا- دادگاهي در کانادا مدير ارشد مالي شرکت هوآوي را که در انتظار استرداد به آمريکا است، با وثيقه 7.5 ميليون دلاري آزاد کرد.
* تهران- ايرنا- هيات بين المللي نظارت بر مديريت حرمين شريفين با انتقاد از عملکرد وزارت حج و عمره عربستان تاکيد کرد که اين وزارتخانه به شدت دچار فساد مالي و اداري شده است.
* تهران- ايرنا- تيراندازي در بازار کريسمس شهر استراسبورگ در فرانسه دست کم دو کشته و 11 زخمي به جا گذاشت.
* بغداد- ايرنا- 44 تروريست داعشي در حمله جنگنده هاي عراقي به مواضع آنها در داخل خاک سوريه کشته شدند.
* تهران- ايرنا- فرد مسلحي با ورود به يک کليسا در برزيل 4 تن را کشت و 4 تن ديگر را زخمي و سپس خودکشي کرد.
* تهران-ايرنا- رژيم صهيونيستي در ادامه جنايات خود با يورش به مسجد «قبه الصخره» در قدس شريف، چهار فلسطيني را به ضربه گلوله زخمي کرد.
* بغداد- ايرنا- سيد عمار حکيم رهبر جريان حکمت ملي عراق، از مذاکره کنندگان يمني خواست که با مسئوليت پذيري به رنج هاي ملت يمن پايان دهند و سقف زماني کوتاه مدتي براي پايان جنگ در اين کشور تعيين کنند.
* تهران- ايرنا- سناتور آمريکايي اعلام کرد: قطعنامه اي ديگر در محکوميت وليعهد عربستان به دليل قتل روزنامه نگار سعودي در سناي آمريکا به راي گذاشته مي شود که به احتمال زياد به تصويب اين مجلس مي رسد.
* تهران- ايرنا- نخست وزير رژيم صهيونيستي حزب الله لبنان را تهديد کرد که درصورت حمله به فلسطين اشغالي با حملات شديد اين رژيم مواجه خواهد شد.
* مسکو- ايرنا- سفير ايران در روسيه با نماينده رئيس جمهوري روسيه در امور خاورميانه ديدار و دو طرف درخصوص مسائل خاورميانه از جمله بحران سوريه و يمن گفت وگو کردند.
* باکو- ايرنا- فرمانده مرزباني جمهوري اسلامي ايران گفت: مرزهاي ايران و جمهوري آذربايجان مرز صلح و دوستي و از مرزهاي نمونه و امن کشورمان است .
* تهران- ايرنا- هزاران تن از دانشجويان آلبانيايي روز سه شنبه در اعتراض به شهريه هاي بالاي تحصيلي تظاهرات کردند و هشدار دادند که در صورت بي توجهي به مطالباتشان، بر شدت اعتراضات خود خواهند افزود.
* تهران- ايرنا- نظاميان رژيم اشغالگر قدس سه شنبه شب با يورش به شهر البيره نزديک رام الله در کرانه باختري، ساختمان وزارت دارايي تشکيلات خودگردان فلسطين را محاصره کردند.
شبد**1953**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند کاهش دما از فردا گفت:از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه شنبه با توجه به عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رگبارهای پراکنده، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط خواهیم بود.

وی افزود: طی روز دوشنبه و سه شنبه با توجه به میزان وزش باد برخاستن گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما مورد انتظار است و از ظهر سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته کشاورزی اهواز با ۳۹.۶ و ایذه با ۱۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۹.۲ و حداقل به ۲۳.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 748870

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان