Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@05:38:56 GMT

برد تاتنهام، پاری سن ژرمن و لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۱۰۲۱

رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با صعود تاتنهام، پاری سن ژرمن و لیورپول به یک هشتم و حذف اینتر و ناپولی ادامه یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هفته پایانی مرحله گروهی این مسابقات، دیشب با هشت بازی آغاز شد که در گروه A - موناکو در زمین خود با 2 گل نتیجه را به دورتموند واگذار کرد و بروخه و اتلتیکو مادرید به تساوی صفر - صفر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گروه، دورتموند و اتلتیکو هردو با 13 امتیاز و به علت اختلاف در تفاضل گل، بعنوان تیم های اول و دوم صعود کردند و بروخه شش امتیازی راهی لیگ اروپا شد.

در گروه بی و در شبی که بارسلونای از پیش صعود کرده به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و لوئیس سوارز را هم به دلیل مصدومیت به همراه نداشت، در نیوکمپ برابر تاتنهام به تساوی 1 - 1 رضایت داد. عثمان دمبله در دقیقه 7  برای بارسا گلزنی کرد و لوکاس مورا در دقیقه 85، گل تساوی تاتنهام را به ثمر رساند.
در دیگر بازی این گروه، اینتر در جوزپه مئاتسا مقابل آیندهوون با تساوی 1 - 1 متوقف شد و از صعود به دور بعد بازماند.
در این گروه، بارسلونا با 14 و تاتنهام با 8  امتیاز به دور حذفی صعود کردند و اینتر هم با 8  امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاد و باید در لیگ اروپا به رقابت بپردازد.

در گروه C - لیورپول در آنفیلد با یک گل از سد ناپولی گذشت. تک گل قرمزها را محمد صلاح در دقیقه 34 وارد دروازه میهمان کرد.
از همین گروه، پاری سن ژرمن در زمین ستاره سرخ بلگراد با نتیجه 4 - 1 به پیروزی رسید. ادینسون کاوانی، نیمار، مارکینیوش و کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن در این بازی گل زدند و تک گل ستاره سرخ را گوبلجیچ به ثمررساند.
در این گروه، پاری سن ژرمن با 11 امتیاز بعنوان صدرنشین صعود کرد و لیورپول با 9  امتیاز و تفاضل گل بهتر از ناپولی دومین تیم صعود کننده لقب گرفت. 
ناپولی هم راهی لیگ اروپا شد.

در گروه D - پورتو در زمین گالاتاسارای با نتیجه 3 - 2 به پیروزی رسید و شالکه هم با یک گل لوکوموتیو مسکو را از پیش رو برداشت.
در این گروه پورتو با 16 و شالکه با 11 امتیاز به مرحله بعدی راه یافتند و گالاتاسارای به لیگ اروپا رفت.

امشب هم 8 بازی دیگر برگزار می شود که در گروه ایی - آژاکس با بایرن مونیخ و بنفیکا با آ ا ک آتن، در گروه اِف - شاختار با لیون و منچسترسیتی با هوفنهایم، در گروه جی - رئال‌ مادرید با زسکامسکو و ویکتوریا پلژن با رم و در گروه اچ - یانگ بویز با یوونتوس و والنسیا با منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لوریان امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لوریان

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 747601

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن