Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- رییس بانک صنعت و معدن شعبه اردبیل گفت: این بانک امسال 236 میلیارد ریال به سرمایه گذاران استان تسهیلات داده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11.5درصد رشد دارد.

به گزارش ایرنا، احمد علامه چهار شنبه در بازدید از واحد های تولیدی اردبیل افزود: این بانک حمایت از واحد های تولیدی را در دستور کار دارد و تامین سرمایه در گردش، کمک به پروژه های صنعتی نیمه تمام و حمایت از سرمایه گذاری در صنایع صادرات محور را در اولویت کاری خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین درباره پیگیری و وصول مطالبات این بانک نیز گفت: امسال تعداد 58 فقره پرونده تسهیلاتی به میزان 630 میلیارد ریال در این بانک تسویه شده که 25 فقره آن مربوط به پرونده های حقوقی به مبلغ 31 میلیارد ریال بوده است .
او بیان کرد:میزان وصولی بانک در هشت ماه جاری 338 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 33درصد رشد دارد .
علامه گفت:منابع شعبه در این مدت یک هزار و 6 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با پایان سال 96 به میزان 33.6میلیارد ریال معادل 50 درصد رشد داشته است .
وی درآمد های کارمزدی در هشت ماهه سال جاری را 429 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:این آمار هم در مقایسه با پایان سال 96 به میزان 252 میلیون ریال معادل 142 درصد رشد داشته است .
/6016/7110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك صنعت و معدن اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان