Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت هیأتی از ارتش این رژیم برای مذاکره علیه ایران و حزب‌الله به روسیه سفر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه از سفر هیأتی از نظامیان این رژیم به مسکو برای رایزنی با مقامات روسیه علیه ایران و حزب‌الله خبر داد.

نتانیاهو در جریان بازدید از مرکز فرماندهی نیروهای شمالی ارتش و محل عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، گفت: «عصر امروز هیأتی از ارتش به مسکو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها این موضوع را (برای روسیه) شفاف‌سازی می‌کنند که اسرائیل به موضع خود در اقدام علیه تثبیت نظامی ایران و حزب‌الله در سوریه ادامه خواهد داد».

بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل، وی با ادعای اینکه ارتش این رژیم در حال شناسایی شبکه تونل‌های حزب‌الله در مرز لبنان است، افزود: «اگر حزب‌الله... به ما حمله کند یا علیه عملیات سپر شمالی اقدام کند، ضربه غیرقابل تصوری به آنها می‌زنیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه مجبور شدند عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله را زودتر از موعد شروع کنند (+) مدعی شد: «عملیات سپر شمالی تا هر زمانی که نیاز باشد و تا زمان خنثی‌کردن سلاح تونلی حزب‌الله، ادامه می‌یابد».

ارتش رژیم اسرائیل در تاریخ 13 آذر با متهم کردن جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به حفر تونل از جنوب این کشور به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، از آغاز عملیاتی موسوم به «سپر شمالی» برای تخریب آنها خبر داده بود.

ارتش لبنان نیز پس از آنکه نظامیان صهیونیستی سعی کردند در نبودِ تیم تحقیق فنی ارتش لبنان، خط آبی در مقابل  «میس الجبل» را علامت‌گذاری کنند، به حالت آماده‌باش درآمد.

این در حالی است که پیشتر یک وبگاه صهیونیستی مدعی شده بود که رئیس‌جمهور لبنان با کمک حزب‌الله، از همتای روسی خود درخواست کرده که جهت محدود کردن فعالیت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، آسمان این کشور هم تحت پوشش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه قرار گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران حزب الله رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد