Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد شامگاه سه‌شنبه، 20 آذر در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با انتقاد از وضعیت بازار اظهارکرد: وقتی در جلسه تنظیم بازار گفته شود که میوه تا شب عید تا ۲۰ هزار تومان جا دارد، می‌خواهید مغازه‌دار تا ۲۵ هزار تومان نفروشد؟ در همین جلسه گفته نشد؟ وقتی گفته می‌شود هرچی بفروشید گوشت هم فراوان است، می‌خواهید مغازه‌دار گوشت ارزان بدهد؟ این گرا دادن به بازاری نیست؟
وی با بیان این‌که در توزیع گوشت تعلل شده است، آن کسی‌که تعلل کرده چرا معرفی نمی‌شود، تصریح کرد: مدیران باید به فکر مردم باشید، باید ببینید مردم دارند چه می‌کشند، یک میلیون می‌دهم ببینم می‌توانید خانواده خود را یک ماه اداره کنید، می‌توانید یک کیلو گوشت به خانه بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: می‌گوییم گوشت فراوان است، این شد حرف؟ این حرف‌ها را نزنید، این گرا دادن است؛ آقایان کارشان را انجام نمی‌دهند و مسئله را امنیتی می‌کنند، مسئله امنیتی از همین جلسه شروع می‌شود، چه کسی مردم را تحریک می‌کند؟
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که حرفی نداریم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به همه مدیران می‌دهیم، یکی از شما یک ماه خانه را اداره کند، ببینیم می‌توانید، ادامه داد: آیا این وضعیت انصاف و عدل و عدالت است؟ چرا این حرف‌ها را می‌زنید، گوشت یک مرتبه از ۳۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان رفته، آن هم متغیر است؛ بعد هم می‌گوییم گوشت فراوان است. آیا این شد حرف.
وی با بیان این نکته که چرا می‌گذارید چنین اتفاقاتی بیافتد، افزود: خودمان نظارت نمی‌کنیم، خودمان خط هم می‌دهیم، بیاید یک روز در دفتر ما، طرف می‌آید از این شرایط سخت گریه می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: عزیزان کاری که از دستمان برمی‌آید را انجام دهیم، وضع و زندگی مردم را ببینید.
بر اساس این گزارش، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد پس از پایان صحبت‌های خود به نشانه اعتراض جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان را ترک کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی گرانی آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در احداث پارک‌های سنندج اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مدنظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراها است لذا می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد.

وی افزود: مسئولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت کنند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: مسئولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت‌بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند.

وی گفت: در سال جاری با هدف شناخت بیشتر از وضعیت و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات شنیدن مطالبات مردم، بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان‌های را دنبال خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال بازدید از بخش‌ها و شهرها با اولویت بخش‌هایی است که کمتر مسئولان آن سرکشی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی ما به عنوان نماینده ولی فقیه این است که برای مردم و خدمت به آنها بیشتر وقت بگذارم، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و اگر آنگونه که باید در خدمت مردم نباشیم، پشیمان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هر آنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا به‌کار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه توسعه و ارتقای فضاهای عمومی به ویژه حوزه کتاب‌خوانی و توسعه کتابخوانی از نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف باید پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 739742

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس