Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: باید به مساله بسته بندی توجه زیادی داشته باشیم، چون امروزه از صنعت بسته بندی به عنوان فروشنده خاموش یاد شده و نقش موثری در حفاظت از محصول و کالا ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: بسته بندی نه تنها برای حفاظت فیزیکی از کالا‌ها اهمیت دارد بلکه این صنعت، محصولات را در برابر رطوبت و حتی اشعه‌ها حفاظت می‌کند و یک صنعت پیچیده و هایتک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی دیگر از کارکرد‌های صنایع بسته بندی جذب مشتری و افزایش فروش است و در واقع با تحریک بازار، اشتغالزایی و رونق اقتصادی را نیز در پی دارد.

استاندار ادامه داد: باید ارتباط خود را با سازمان جهانی بسته بندی توسعه دهیم و از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی این سازمان برای ارتقای بسته بندی استان استفاده کنیم.

زاهدی ادامه داد: باید با یک مطالعه جامع ظرفیت‌های بسته بندی استان را شناسایی کرد تا بتوان با طراحی‌های مناسب و بازاریابی برای افزایش صادرات استان برنامه ریزی نمود.

استاندار با بیان اینکه چرخه فعالیت‌های اقتصادی در جامعه ما سازمان یافته نیست، افزود: یک تولیدکننده باید علاوه بر تولید به تامین سرمایه، مواد اولیه، فروش و بازاریابی محصولات خود فکر کند که هرکدام به تخصص جداگانه نیاز دارند و باید برای هریک از این فعالیت‌های تخصصی در بخش خصوصی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ربانی، با اشاره به آسیب سیلاب به دیوار حائل و کناره بندی رودخانه ملنتی در حاشیه پل خرمشهر جیرفت گفت: ترمیم و بهسازی حاشیه و دیوار کناره بندی در حوزه کاری امور منابع آب است که بایستی برای ترمیم آن به زودی با توجه به شرایط ریزشی اقدام شود.

وی افزود: با توجه به جدا شدن بخشی از دیواره حائل کناره بندی پل خرمشهر و نشست و شکستن دیواره سنگی، دو مسیر تردد کناره رودخانه توسط عوامل شهرداری مسدود شده است که در صورت باز شدن تردد خطر جان شهروندان را تهدید و خودروهای عبوری را با خطر سقوط رو به رو خواهد کرد.

کد خبر 6081444

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی