Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام در مجلس نمایندگان آمریکا به خبرگزاری رویترز گفت، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در جلسه‌ای پشت درهای بسته رهبران مجلس نمایندگان آمریکا و رهبران کمیته‌های امنیت ملی را در جریان پرونده جمال خاشقجی خواهد گذاشت.

جینا هاسپل، رئیس سیا هفته پیش در جلسه‌ پشت درهای بسته، مقامات مجلس سنا را در جریان این پرونده و وضعیت آمریکا و عربستان قرار داده بود که منجر شد اعضای برجسته سنا اظهارات آتشینی درباره پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی داشته باشند و با اطمینان بیشتری به دست داشتن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در قتل خاشجی صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر نوشته بود، هاسپل با مطلع ساختن رهبران سنا درباره قتل خاشقجی در حالی موافقت کرد که در جلسه‌ای با حضور وزیران خارجه و دفاع آمریکا درباره روابط عربستان و آمریکا حاضر نشد.

بن سلمان مسئول قتل خاشقجی

در این راستا باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا رای گیری روز سه‌شنبه درباره طرح مسؤول دانستن بن سلمان در قتل خاشقجی را مطرح کرده است.

وی گفت،‌ ممکن است سنا با این طرح موافقت کند اگر این طرح رای بیاورد به کاخ سفید فرستاده می‌شود تا ترامپ آن را امضا یا رد کند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز