Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان پارس جنوبی در آستانه دیدار با پرسپولیس شارژمالی شدندبه گزارش بلاغ،دریافتی اعضای تیم پارس جنوبی جم به ۳۵ درصد رسید. 

بعد از کش و قوس‌های فراوان و با تلاش‌های بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ، روز گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پرداخت شد.
در حالی که پارس جنوبی جم باید روز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، مدیران باشگاه پارس جنوبی روز گذشته میزان دریافتی بازیکنان و کادرفنی خود را به ۳۵ درصد رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان پارس جم پیش از این ۱۵ درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده بودند و روز گذشته ۲۰ درصد دیگر دریافت کردند. همچنین اعضای کادرفنی که هیچ پولی نگرفته بودند، روز گذشته ۳۵ درصد به حساب‌هایشان واریز شد تا دریافتی کل اعضای تیم به ۳۵ درصد برسد.
این اقدام در فاصله ۳ روز تا دیدار حساس برابر پرسپولیس می‌تواند روحیه اعضای تیم را بالا ببرد و به سود پارس جم باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود