Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محرمی، مسئول بسیج رسانه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دومین دور مسابقات قرآن ویژه اهالی رسانه در همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: این دور از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتيل، حفظ سوره حجرات، مفاهيم سوره لقمان و نهج البلاغه خطبه متقين(همام) برگزار می‌شود علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره 38214893 تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محرمی با بیان اینکه پایان آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات قرآن است، اضافه کرد: مسابقات در نیمه اول دی ماه در یکی از مساجد شاخص شهرستان برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج رسانه استان با بیان اینکه 3 داور در بخش خواهران و 2 داور در بخش برادران ارزیابی مسابقات را برعهده دارند، گفت: مکان و زمان دقیق مسابقات متعاقبا برای شرکت‌کنندگان پیامک خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات با استقبال خوبی روبرو شد، ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و افزایش روح معنویت و قرآن به زندگی از اهداف برگزاری مسابقات قرآن است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقه قرآنی رسانه مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد