Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال السد قطر که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد در دربی حساس این کشور پیروز شد اما نگرانی‌های تازه‌ای برای فریرا ایجاد شده است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فریرا که حالا دیگر به نوعی رقیب سنتی برانکو در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود در خصوص بازی مقابل الدحیل و پیروزی 3 بر یک شاگردانش گفت: خوشحالم که در این بازی مهم به چنین نتیجه‌ای رسیدیم و باز هم الدحیل را شکست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای ما همیشه رقیب قدرتمندی بوده‌اند. هنوز کار رقابت در مسیر قهرمانی تمام نشده است. ما صدرنشین هستیم اما به الدحیل احترام می‌گذاریم چون می‌دانیم مثل همیشه رقیبی است که با سماجت ما را تعقیب می‌کند.

سرمربی پرتغالی السد در خصوص تعطیلی زمستانی لیگ قطر و آغاز جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: برای تیم ملی قطر در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم اما باید بگویم که ما در این مقطع نگرانی‌های بزرگی خواهیم داشت. خیلی خوشحالم که بازیکنان زیادی از تیم ما به تیم ملی دعوت شده‌اند اما حقیقت این است که با وجود 9 بازیکن السد در اردوی تیم ملی عملا تیمی در اختیار ندارم چرا که هیچ بازیکنی برای من باقی نمی‌ماند که بتوانم تمرینات را برگزار کنم.

فریرا افزود: کار ما در این مقطع بسیار سخت خواهد بود و امیدواریم بعد از جام ملت‌ها بازیکنان با آمادگی کامل به تمرینات السد بازگردند تا برای حضور در ادامه مسابقات و همین طور رقابت‌های آسیایی آماده شویم.

فریرا: بازی‌ها را پر گل می‌بریم چون السد تیمی قدرتمند اما لیگ ستارگان قطر ضعیف است

 

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال السد قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال السد قطر تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال