Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@09:58:10 GMT

شرکت گاز

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۱۳۲۳

شرکت گاز

نام شخص حقوقی شرکت گازاستان خوزستان  

کد فراخوان ۳,۱۸۴,۵۵۹ - سه ميليون و صد و هشتاد و چهار هزار و پانصد و پنجاه و نه   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۰ - صفر   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ نورخوزستان   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - -   موضوع ۳۰کيلومتر شبکه گذاری و نصب ۳۰۰ انشعاب پلی اتيلن روستاهای پای کوه٬سرتنگ پرتو٬دره نار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باغملک   دستگاه مناقصه گزار شرکت گازاستان خوزستان   محل دریافت اسناد     طبقه بندی موضوعی
  ساير

  توضيحات  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ به اطلاع کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌رساند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403می‌توانند برای پیش ثبت نام اولیه به سایت نمایشگاه elecompiran.com مراجعه کنند. شایان ذکر است آخرین مهلت جهت پیش ثبت‌نام 20 اردیبهشت است. پیش ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد. انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است.

لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی نمایند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند. تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه‌ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف بویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنید.

شایان ذکر است درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر